Νέες ταινίες: Η βραβευμένη Ανόρα και η τελική πράξη του Venom

Νέες ταινίες: Η βραβευμένη Ανόρα και η τελική πράξη του Venom

Ανακαλύψτε τις νέες ταινίες της εβδομάδας, όπως η βραβευμένη Ανόρα και το τελευταίο κεφάλαιο του Venom.

Η ταινία Ανόρα είναι δικαιολογημένα η πρωταγωνίστρια στη μεγάλη οθόνη ως μία από τις νέες ταινίες που προβάλλονται αυτή την εβδομάδα. Έπειτα από την εισπρακτική αποκαθήλωση του Joker: Τρέλα για Δύο και την απογοητευτική επίδοση των ταινιών του προηγούμενου επταήμερου, όπου στριμώχτηκαν αρκετές φεστιβαλικές, καλλιτεχνικές δημιουργίες, που δεν πρόλαβαν να πείσουν για την αξία τους, το κινηματογραφικό κύκλωμα συνεχίζει να πυροβολεί τα πόδια του, προγραμματίζοντας και για αυτή την εβδομάδα τέσσερις νέες ταινίες που δεν απευθύνονται στο ευρύτερο κοινό. Πέρα από την Ανόρα του Σον Μπέικερ, που σήκωσε τον φετινό Χρυσό Φοίνικα με αποθέωση στις Κάννες 2024, δύο βραβευμένα στη Μπερλινάλε ντοκιμαντέρ και το φιλμ του Κιμ Κι Ντουκ Birdcage Inn από το μακρινό 1998 θα κονταροχτυπηθούν με το τελευταίο μέρος της υπερηρωικής τριλογίας του Venom: Η Τελευταία Πράξη, με τον Τομ Χάρντι να επιστρέφει στο ρινγκ.

Αυτές είναι οι νέες ταινίες που κάνουν πρεμιέρα στις κινηματογραφικές αίθουσες σήμερα:

Στη βραβευμένη με τον βαρύτιμο Χρυσό Φοίνικα στις φετινές Κάνες, η Ανόρα, μια νεαρή σεξεργάτρια από το Μπρούκλιν, αρπάζει την ευκαιρία να ζήσει το παραμύθι της Σταχτοπούτας όταν συναντά και παντρεύεται αυθόρμητα τον γιο ενός Ρώσου ολιγάρχη. Τα νέα μαθαίνονται στη Ρωσία και το παραμύθι της απειλείται καθώς οι γονείς του καταφθάνουν στη Νέα Υόρκη για να ακυρώσουν τον γάμο. Με τις αποσκευές της γεμάτες από ύμνους κριτικών, η Ανόρα έρχεται να βάλει φωτιά στα πάθη, με τη ζωντάνια της, το βέβηλο χιούμορ της και τη λοξή ματιά του Σον Μπέικερ πάνω στον μύθο της Σταχτοπούτας, αποφεύγοντας τις λαμπερές και γλυκερές συνταγές του Χόλιγουντ.

Ο Σον Μπέικερ, αναγνωρισμένος εκπρόσωπος του ανεξάρτητου αμερικάνικου σινεμά, με ένα φρέσκο πρωταγωνιστικό ζευγάρι, θα βάλει σε πρώτο πλάνο τους αριστοτεχνικά μελετημένους και χειροπιαστούς χαρακτήρες του, ακουμπώντας στον κινηματογράφο του Κασαβέτη και την παράταιρη σχέση του κοινωνικού περιθωρίου με το αμερικάνικο όνειρο. Αυθεντικά και ανυπόκριτα ερωτικός, σκληρός και ταυτόχρονα ευαίσθητος, και με διαπεραστικό χιούμορ, θα μας βάλει στο σύμπαν του για μία Σταχτοπούτα που είναι ακατάλληλη για ανηλίκους, αλλά και για ενήλικες που πιστεύουν ακόμη στο θαύμα του αμερικάνικου ονείρου.

Η Ανόρα θα εγκαταλείψει τη δουλειά της για να αφοσιωθεί στον άνθρωπο που την έβγαλε από τη μιζέρια της, ζώντας το παραμύθι των ονείρων της. Όταν οι γονείς του μαθαίνουν για τον γάμο του, κάνουν ταξίδι αστραπή στις Ηνωμένες Πολιτείες, προκειμένου να διαλύσουν τον γάμο. Το love story, που ταιριάζει με τις τρέλες και το τυφλό τζογάρισμα του Λας Βέγκας, χάνει τη λάμψη του και μετατρέπεται σε μία οδυνηρή εμπειρία αυτογνωσίας και σκληρό μάθημα για μια κοπέλα που ήθελε να πιστέψει στην τύχη της και στα αγνά αισθήματα ενός άντρα.

Parallely, ο Μπέικερ, δεν θα χάσει στιγμή τη σπιρτόζικη ματιά του, αν και η συναισθηματική διάβρωση παραμονεύει. Τα ξεκαρδιστικά αστεία βρίσκουν απέναντί τους το θλιμμένο βλέμμα της ηρωίδας, που θα βρει το κουράγιο να ξαναξεκινήσει τη ζωή της από το μηδέν, έχοντας κερδίσει μία επώδυνη, αλλά τόσο χρήσιμη πραγματική ενηλικίωση.

Κυνηγημένοι και από τους δύο κόσμους τους και με την κατάσταση να δυσκολεύει πολύ, οι Έντι Μπροκ και Venom αναγκάζονται να πάρουν μία καταστροφική απόφαση που θα οδηγήσει στην τελευταία πράξη της κοινής τους πορείας στο τρίτο και καταληκτικό κεφάλαιο της τριλογίας. Αν και η πορεία του Venom ξεκίνησε στραβά, θα βελτιωθεί κάπως στη συνέχεια, καταδεικνύοντας μία δημιουργική αδιέξοδο για τη Marvel Universe.

Στο τελευταίο μέρος της τριλογίας, βλέπουμε τον ρεπόρτερ Έντι Μπροκ και τον εξωγήινο συμβιωτή του Venom να είναι κυνηγημένοι από δυνάμεις που προέρχονται από τους δύο κόσμους τους. Θα λάβουν μία καταστροφική απόφαση, που θα ρίξει την αυλαία στις περιπέτειές τους.

Το τέλος της ταινίας μπορεί να δείχνει να ισορροπεί μεταξύ παρωδίας και περιπέτειας, ωστόσο παρουσιάζει αδυναμίες, ενώ η ανεπανάληπτη επιτυχία των προηγούμενων ταινιών δείχνει ότι η Marvel γνωρίζει το παιχνίδι, αλλά έχει αρχίσει να χάνει την επαφή της με την έμπνευση και τη δημιουργικότητα που την ανέβασε στην κορυφή.

Loading