Η ΔΕΗ ανακοινώνει νέες καινοτόμες υπηρεσίες για τη βελτίωση της πελατειακής εμπειρίας, εστιάζοντας στην εξατομίκευση. Η ΔΕΗ, προσπαθώντας να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της, προγραμματίζει την παρουσίαση νέων προϊόντων και λύσεων με προστιθέμενη αξία, καθώς και υπηρεσιών που θα προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις κάθε χρήστη. Αυτές οι εξελίξεις ανακοινώθηκαν στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ, που έλαβε χώρα στο Metropolitan Expo, στις 13 Δεκεμβρίου.
Η στρατηγική της ΔΕΗ επικεντρώνεται στη δημιουργία μίας ολιστικής προσέγγισης των αναγκών των πελατών, πέρα από την απλή προμήθεια ενέργειας. Η εταιρεία στοχεύει να γίνει η προτιμώμενη επιλογή των πελατών, όχι μόνο από συνήθεια αλλά και λόγω της σύγχρονης και φιλικής προσέγγισής της προς το περιβάλλον και τους καταναλωτές. Γι’ αυτό, δεσμεύεται να βελτιώνει συνεχώς την καθημερινότητα των πελατών της, καθιστώντας την πιο ευχάριστη και εύκολη.
Με την προσδοκία να αποτελέσει σημείο αναφοράς στην εξυπηρέτηση πελατών, η ΔΕΗ σχεδιάζει νέο μοντέλο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, στο οποίο κάθε πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνεί με έναν συγκεκριμένο, εξειδικευμένο εκπρόσωπο. Αυτή η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη 24/7 και θα ξεκινήσει δωρεάν στα τέλη του 2025.
Από το πρώτο τρίμηνο του 2025, θα τεθεί σε εφαρμογή ένας νέος ψηφιακός λογαριασμός που θα παρέχει εύκολη πρόσβαση και αναλυτική παρουσίαση χρεώσεων. Οι πελάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν έναν κωδικό QR για πρόσβαση σε βίντεο με ψηφιακό εκπρόσωπο που θα επεξηγεί τα στοιχεία του λογαριασμού τους.
Αξιοσημείωτη είναι και η νέα υπηρεσία ElectricianPass, η οποία θα διευκολύνει την απόκτηση Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) με ευέλικτα ραντεβού προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών. Επιπλέον, η ΔΕΗ προγραμματίζει την εφαρμογή προγράμματος αισθητηριακής προσβασιμότητας στα καταστήματά της σε συνεργασία με την οργάνωση The Happy Act, για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης ατόμων με νευροδιαφορετικότητα.
Η ΔΕΗ προσαρμόζει επίσης το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της από τις 2 Ιανουαρίου 2025, με νέα ώρες που θα διευκολύνουν την εξυπηρέτηση των τοπικών κοινοτήτων.
Πηγή περιεχομένου: in.gr