Η Nike αναζητά νέες ευκαιρίες μέσω συνεργασίας με την Κιμ Καρντάσιαν σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο. Με την ύφεση να επηρεάζει την αθλητική βιομηχανία εδώ και αρκετούς μήνες, η Nike αντιμετωπίζει πτώση στις πωλήσεις και σημαντική μείωση της αξίας της μετοχής της, που έχει χάσει πάνω από το ένα τέταρτο της αξίας της τον τελευταίο χρόνο. Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Έλλιοτ Χιλ, αναζητά τρόπους να αναστρέψει αυτή την πτωτική πορεία. Η Nike συνεργάζεται με την Κιμ Καρντάσιαν για την παρουσίαση της νέας μάρκας NikeSkims. Αυτή η συνεργασία έχει ως στόχο την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων στην κατηγορία των activewear, βασισμένων στη δημοφιλή σειρά shapewear της Skims.
Οι λεπτομέρειες της οικονομικής συμφωνίας ανάμεσα στις δύο εταιρείες δεν έχουν αποκαλυφθεί, ωστόσο η νέα συλλογή θα είναι διαθέσιμη αρχικά στις Ηνωμένες Πολιτείες την ερχόμενη άνοιξη, με παγκόσμιο λανσάρισμα το 2026. Η συνεργασία αυτή επιδιώκει να επαναστατήσει την κατηγορία activewear και να επαναφέρει τη Nike στο προσκήνιο. Για τη Nike, αυτή η κίνηση είναι κρίσιμη καθώς δεν έχει συνεργαστεί προηγουμένως με εξωτερική εταιρεία για την ανάπτυξη νέας μάρκας.
Η συνεργασία με την Skims θα παρέχει στην Nike μια ευκαιρία να ανακτήσει την αξιοπιστία της στη γυναικεία ένδυση, κάτι που έχει απωλέσει τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα, η Skims απολαμβάνει την αναγνώριση ως μία από τις πιο επιδραστικές μάρκες στον τομέα των γυναικείων ρούχων, ενώ η Κιμ Καρντάσιαν, ως συνιδρύτρια και Chief Creative Officer, εκφράζει τη δέσμευση για καινοτομία και συμπερίληψη. Αυτή η νέα συνεργασία αποσκοπεί στο να προσφέρει προϊόντα που είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες όλων των γυναικών.
Η Nike αντιμετωπίζει ανταγωνισμό από νέες μάρκες όπως η Hoka και η On, ενώ οι καταναλωτές αλλάζουν τις προτιμήσεις τους, εστιάζοντας σε πιο προσιτές επιλογές. Η εταιρεία έχει ανακοινώσει πτώση 8% στις πωλήσεις της το τελευταίο τρίμηνο, καταδεικνύοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει.
Πηγή περιεχομένου: in.gr