Ο Μπραντ Πιτ και η νέα εποχή της Formula 1 στις ΗΠΑ

Ο Μπραντ Πιτ και η νέα εποχή της Formula 1 στις ΗΠΑ

Η ταινία F1 με πρωταγωνιστή τον Μπραντ Πιτ φιλοδοξεί να προσελκύσει το αμερικανικό κοινό στην Formula 1. Ο ιδιοκτήτης των δικαιωμάτων της Formula 1 στις ΗΠΑ εκφράζει την ελπίδα ότι η επερχόμενη ταινία με πρωταγωνιστή τον Χολιγουντιανό σταρ Μπραντ Πιτ θα καταφέρει να εισαγάγει το άθλημα στο mainstream κοινό, προσελκύοντας το ενδιαφέρον και εκτός Ευρώπης, όπως αναφέρουν οι Financial Times. Ο Ντέρεκ Τσανγκ, διευθύνων σύμβουλος της Liberty Media με έδρα το Κολοράντο, δήλωσε ότι η ταινία, που φέρει τον τίτλο F1, αποτελεί το βασικό όπλο στη στρατηγική της εταιρείας για να κάνει τη Formula 1 δημοφιλή σε ένα κοινό στις ΗΠΑ που παραδοσιακά δεν την υποστηρίζει.

Η ταινία είναι ο Δούρειος Ίππος για τη διεύρυνση της απήχησης του αθλήματος πέρα από την παραδοσιακά ισχυρή ευρωπαϊκή αγορά. Όπως σημείωσε ο Τσανγκ, «Όποτε ο Μπραντ Πιτ είναι σε ταινία, το κοινό δείχνει ενδιαφέρον». Η ταινία αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο και περιλαμβάνει μεταξύ των παραγωγών της τον επτά φορές πρωταθλητή της F1, Λιούις Χάμιλτον, καθώς και τον διάσημο παραγωγό Τζέρι Μπρουκχάιμερ.

Η ταινία αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αίθουσες μετά την ολοκλήρωση της αποκλειστικής αναμετάδοσης των αγώνων από το ESPN της Disney, που έχει τα δικαιώματα από το 2018, αλλά πλέον δεν έχει αποκλειστικότητα. Αυτή η εξέλιξη δίνει στη Liberty Media την ευκαιρία να επαναδιαπραγματευτεί νέα συμφωνία με άλλους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς. Η αγορά των ΗΠΑ αντιπροσωπεύει ένα μικρό ποσοστό των παγκόσμιων εσόδων της F1, που σημειώνουν αύξηση κατά 7,9% και αναμένεται να φτάσουν τα 1,18 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024.

Η επόμενη συμφωνία για τα δικαιώματα αναμετάδοσης της F1 στις ΗΠΑ θα μπορούσε να αγγίξει τα 121 εκατομμύρια δολάρια, με πιθανούς μνηστήρες το Netflix, την Amazon και την Apple. Η F1 έχει ήδη ξεκινήσει επαφές με πιθανούς εταίρους, καθώς η εταιρεία, που εξαγόρασε την F1 το 2017 για 8 δισεκατομμύρια δολάρια, επενδύει επιθετικά στο μάρκετινγκ του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Η επιτυχία της σειράς ντοκιμαντέρ «Formula 1: Drive to Survive» του Netflix έχει διευρύνει την απήχηση της F1 στις ΗΠΑ, προσθέτοντας αγώνες σε σημαντικές πόλεις όπως το Μαϊάμι και το Λας Βέγκας. Παρά τις προκλήσεις, όπως οι μειωμένες πωλήσεις εισιτηρίων για τον αγώνα του Λας Βέγκας, η F1 σχεδιάζει να βελτιώσει την τιμολογιακή στρατηγική της προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους θεατές.

Ο Τσανγκ τόνισε ότι η Liberty Media έχει ξεκάθαρες προοπτικές ανάπτυξης, αναγνωρίζοντας πως η ταινία με τον Μπραντ Πιτ είναι ζωτικής σημασίας για τη στρατηγική του αθλήματος στις ΗΠΑ. Η παραγωγή της ταινίας έχει ξεπεράσει τα 300 εκατομμύρια δολάρια και αναμένεται να προσφέρει μια μοναδική κινηματογραφική εμπειρία που αποτυπώνει την ταχύτητα και την αδρεναλίνη της Formula 1.

Βίντεο:

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play