Ο εκρηκτικός Μάρλον Μπράντο και η ντροπαλή Σοφία Λόρεν στη Ρώμη του ’54

Ο εκρηκτικός Μάρλον Μπράντο και η ντροπαλή Σοφία Λόρεν στη Ρώμη του ’54

Μάρλον Μπράντο και Σοφία Λόρεν: Μια εκρηκτική στιγμή στην ιστορία του κινηματογράφου στη Ρώμη το 1954. Ο Μάρλον Μπράντο, το 1954, μόλις τέσσερα χρόνια από την είσοδό του στην κινηματογραφική βιομηχανία, είχε κατακτήσει τη θέση του ανάμεσα στα κορυφαία αστέρια της 7ης Τέχνης. Αυτή η χρονιά τον ανέδειξε σε απόλυτο σταρ, με την ταινία Το λιμάνι της αγωνίας να είναι το μεγάλο φαβορί για τα βραβεία Όσκαρ. Με τρεις υποψηφιότητες για Όσκαρ Α Ανδρικού Ρόλου, η φήμη του τον είχε καθιερώσει ως το οργισμένο είδωλο του Χόλιγουντ, κάτι που τον οδήγησε στη Ρώμη για την πρεμιέρα του φιλμ.

Όμως, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως είχε προγραμματίσει. Κατά τη διάρκεια της πρεμιέρας, ο Μπράντο βρέθηκε σε έντονη αντίθεση με τους διοργανωτές, καθώς η φωνή του είχε ντουμπλαριστεί στα ιταλικά. Αρνούμενος να παρακολουθήσει την ταινία, δήλωσε πως δεν έχει δει και δεν θα δει ποτέ τον εαυτό του ντουμπλαρισμένο, καθώς θεωρούσε ότι ήταν ηθοποιός και όχι μαριονέτα. Η οργισμένη αντίδρασή του, όμως, δεν πέρασε απαρατήρητη.

Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, παρά τις προειδοποιήσεις ότι η αποχώρησή του θα μπορούσε να προκαλέσει σκάνδαλο, τελικά πείστηκε να παραμείνει και, όταν επέστρεψε στη θέση του, αποθεώθηκε από το κοινό. Αυτή η περίσταση ήταν μόνο μία από τις πολλές αξέχαστες στιγμές του θρυλικού ηθοποιού κατά την παραμονή του στη Ρώμη.

Επιπλέον, η συνάντησή του με τη Σοφία Λόρεν ήταν αρκετά άβολη, καθώς και οι δύο απέφευγαν να κοιταχτούν κατά τη διάρκεια της βραδιάς, αν και ο Μπράντο εντυπωσιάστηκε από την ομορφιά της. Η περιγραφή αυτών των ιστοριών, όπως καταγράφεται στο βιβλίο των Χανκ Κάουφμαν και Τζιν Λέρνερ, φέρνει στην επιφάνεια τις αντιφάσεις του παλιού Χόλιγουντ και τις μοναδικές στιγμές που σημάδεψαν την καριέρα αυτών των σπουδαίων ηθοποιών.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play