Στην εβδομάδα Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του δημοφιλέστερου γυναικείου περιοδικού στην ολλανδική αγορά, Margriet, συμμετείχε ο ΕΟΤ,( 22-28/11/19), με στόχο την προβολή της Ελλάδας ως κορυφαίο, ελκυστικό και ασφαλή πολυνησιακό προορισμό στο γυναικείο ολλανδικό κοινό, ηλικίας 45+ και κοινωνικά δίκτυα. Τo Γραφείο Ε.Ο.Τ. Κάτω Χωρών προωθώντας το ελληνικό τουριστικό προϊόν στην Ολλανδική αγορά, διοργάνωσε επικοινωνιακή εκδήλωση προβολής της Ελλάδας στον πολυχώρο Brabanthallen, στην πόλη s-Hertogenbosch, στο πλαίσιο της στρατηγικής προώθησης και προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για τη διετία 2019-2020.
Η δράση εντάχθηκε στην εβδομάδα εορταστικών εκδηλώσεων -ενόψει των Χριστουγέννων -του δημοφιλούς περιοδικού, Margriet, που εκδίδεται από τον μεγαλύτερο στο χώρο των εκδόσεων, εκδοτικό όμιλο Sanoma, ο οποίος κατέχει γνωστούς εμπορικούς τίτλους Μέσων με ισχυρή θέση στην αγορά των media. Σύμφωνα με μελέτες στην Ολλανδία, οι γυναίκες είναι αυτές που παίρνουν τις αποφάσεις για την επιλογή του προορισμού στις οικογενειακές διακοπές, γεγονός που καθιστά ιδιαίτερα ελκυστικό το γυναικείο κοινό, ηλικίας 45+, υψηλού μορφωτικού επιπέδου. Συνολικά 70.000 αναγνώστες του περιοδικού επισκέφτηκαν τον πολυχώρο, μένοντας έξι (6) ώρες στον χώρο και συμμετέχοντας σε δράσεις, εργαστήρια, εκδηλώσεις γαστρονομίας, τουρισμού, πολιτισμού και μόδας.
ΚΑΧ