Η καμπάνια ShareWithCare ενθαρρύνει την υπεύθυνη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων των παιδιών στα social media. Το feed μου στα social media μετατρέπεται σχεδόν καθημερινά σε… παιδική χαρά. Δεκάδες παιδιά συγγενών, φίλων και συναδέλφων, μικρότερα ή και μεγαλύτερα, χαμογελούν καλοντυμένα μπροστά από γενέθλιες τούρτες, πάντοτε σε καταστάσεις που δεν αντιλαμβάνονται πως παρακολουθούνται από άγνωστο κόσμο.
Η καμπάνια υπογραμμίζει εύστοχα τις επιπτώσεις του sharenting, δηλαδή της κοινοποίησης πληροφοριών των παιδιών από τους γονείς, κι αναδεικνύει την ανάγκη για μία πιο υπεύθυνη διαχείριση της ψηφιακής ταυτότητας.
Ανεξάρτητα από την ηλικία μας, η ευκολία με την οποία μοιραζόμαστε στιγμιότυπα από τις ζωές μας στα social media μας παρασύρει, χωρίς να αναλογιστούμε τις μακροπρόθεσμες συνέπειες της ανάρτησης αυτών των πληροφοριών. Το συγκλονιστικό video Χωρίς συναίνεση – Ένα μήνυμα από την Ella μας προειδοποιεί για τους κινδύνους της ψηφιακής υπερέκθεσης, ενώ η ιστορία της 9χρονης Ella, που απευθύνεται μέσω της AI εκδοχής της στους γονείς της, τονίζει την ανάγκη να προστατεύσουμε το ψηφιακό τους αποτύπωμα.
Καθώς ο συγκλονιστικός μονόλογος της ενήλικης Ella κλιμακώνεται, τα ποσοστά που συνοδεύουν τα λόγια της αποκαλύπτουν σοβαρές διαστάσεις του ζητήματος του sharenting παγκοσμίως.
Η COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom, μοιράστηκε αυτή την καμπάνια με το κοινό για να ενισχύσει τη δέσμευσή της όσον αφορά την ψηφιακή ασφάλεια, ειδικά για τους πιο ευάλωτους.
Βίντεο: