Η κατάρρευση των ευρωπαϊκών αεροταξί φανερώνει σοβαρές οικονομικές πιέσεις και επενδυτικές ανησυχίες για την αγορά ηλεκτρικών αεροσκαφών. Μία από τις καινοτομίες στους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού υποτίθεται ότι θα ήταν μια υπηρεσία ηλεκτρικού αεροταξί. Η γερμανική Volocopter υποσχέθηκε ότι το ηλεκτροκίνητο, διθέσιο αεροσκάφος της VoloCity, θα μετέφερε επιβάτες σε όλη την πόλη. Αυτό δεν έγινε ποτέ, αλλά πραγματοποιήθηκαν πτήσεις επίδειξης. Ενώ η απώλεια αυτής της προθεσμίας ήταν ενοχλητική, στα παρασκήνια αναδυόταν ένα πιο σοβαρό ζήτημα. Η Volocopter προσπαθούσε επειγόντως να συγκεντρώσει νέες επενδύσεις για να διατηρήσει την επιχείρηση.
Οι συνομιλίες για δάνειο 100 εκατομμυρίων ευρώ από την κυβέρνηση απέτυχαν τον Απρίλιο και τώρα, οι ελπίδες εναποτίθενται στην κινεζική Geely, που συζητά απόκτηση μεριδίου 85% με αντάλλαγμα χρηματοδότησης 95 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με έκθεση του Bloomberg. Η συμφωνία θα μπορούσε να σημαίνει ότι η παραγωγή θα μεταφερθεί στην Κίνα.
Η Lilium, η γερμανική εταιρεία που είχε αναπτύξει μια ριζοσπαστική προσέγγιση στο θέμα των EVTOL αεροταξί, ανακοίνωσε ότι θα τοποθετήσει παραγγελίες και μνημόνια συμφωνίας για 780 αεροσκάφη παγκοσμίως, ωστόσο αντιμετωπίζει σοβαρές οικονομικές προκλήσεις. Ακόμη, η αγορά αεροσκαφών της Vertical Aerospace, παρόλο που έχει εντυπωσιακό σχεδιασμό και φιλόδοξα σχέδια, επιρρεάζονται και αυτή από την έλλειψη χρηματοδότησης και την αδυναμία εξεύρεσης κερδοφόρας αγοράς.