Φαίνεται πως είναι ένας θεμελιώδης κανόνας της ιστορίας των μέσων ενημέρωσης: με το που εμφανίζεται μια νέα τεχνολογία επικοινωνίας, ο κόσμος την αξιοποιεί για να δημιουργήσει κάθε λογής εικόνες με γάτες.
Η ζήτηση ήταν τόσο μεγάλη ώστε οδήγησε στη δημιουργία εξειδικευμένων ιστοσελίδων με γατομιμίδια, όπως το ICanHasCheezburger. Τα μιμίδια με γάτες, όπως τα γνωρίζουμε, πρωτοεμφανίστηκαν τη δεκαετία του 1990, με τη διάδοση του email, και άρχισαν να θριαμβεύουν στα κοινωνικά δίκτυα με βίντεο όπως το Keyboard Cat και μιμίδια όπως το Grumpy Cat.
Μέχρι τις αρχές του 20ού αιώνα, «οι καρτ-ποστάλ λειτουργούσαν όπως τα social media σήμερα», λέει ο Μπεν Ουάις, επιμελητής της έκθεσης Η Εποχή της Καρτ-Ποστάλ στο Μουσείο Τεχνών της Βοστόνης.
Με τις καρτ-ποστάλ των αρχών του 20ού αιώνα, ο μέσος άνθρωπος απέκτησε για πρώτη φορά πρόσβαση σε γρήγορες επικοινωνίες. Η νέα τρέλα των καρτ-ποστάλ έγινε τόσο έντονη που κάποιοι μίλησαν για «ασθένεια».
Όπως συμβαίνει και με τα σημερινά μιμίδια με γάτες, η κουλτούρα των καρτ-ποστάλ διασταυρωνόταν με την πολιτική – ορισμένες από τις πιο γνωστές καρτ-ποστάλ συνδέονται με τις Σουφραζέτες.
Η πολιτική επικοινωνία και οι καρτ-ποστάλ αποτελούσαν σημαντικά εργαλεία στην προσπάθεια τους να πείσουν για τα δικαιώματα των γυναικών.