Οικονομικές τάσεις της Mastercard: Καταναλωτικές δαπάνες στην Ευρώπη κατά την εορταστική περίοδο

Οικονομικές τάσεις της Mastercard: Καταναλωτικές δαπάνες στην Ευρώπη κατά την εορταστική περίοδο

Εξερεύνηση των εορταστικών καταναλωτικών τάσεων στην Ευρώπη για το 2024, σύμφωνα με το Mastercard Economics Institute. Σύμφωνα με τις τελευταίες αναλύσεις του Mastercard Economics Institute, αναμένεται σημαντική αύξηση των εορταστικών δαπανών στην Ευρώπη κατά 2,9% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, κατά τη διάρκεια των μηνών Νοέμβριο και Δεκέμβριο, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται οι πωλήσεις αυτοκινήτων. Αυτή η αύξηση αντανακλά την αντοχή των καταναλωτών, οι οποίοι καλούνται να ισορροπήσουν ανάμεσα στις επιθυμίες τους και σε συνετές οικονομικές επιλογές, σε ένα απαιτητικό οικονομικό περιβάλλον.

Η Natalia Lechmanova, Chief Economist Europe της Mastercard Economics Institute, δήλωσε ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές εισέρχονται στην εορταστική περίοδο του 2024 με αυξημένη αυτοπεποίθηση σε σχέση με πέρυσι, ωστόσο προσεγγίζουν τις δαπάνες τους με σύνεση. Οι προτιμήσεις τους εστιάζονται σε βασικές κατηγορίες δώρων, όπως η μόδα, η ομορφιά και τα ηλεκτρονικά είδη, ενώ δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στις προσφορές της Black Friday προκειμένου να μεγιστοποιήσουν την αξία των χρημάτων τους.

Αναφορικά με τις βασικές τάσεις για την εορταστική περίοδο 2024, προβλέπεται:

– Αύξηση εορταστικών δαπανών: Η καταναλωτική δραστηριότητα για τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο θα αυξηθεί κατά 2,9%, σύμφωνα με το Mastercard SpendingPulse, το οποίο καταγράφει πωλήσεις σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, ανεξαρτήτως τρόπου πληρωμής.

– Έμφαση στις προσφορές της Black Friday: Η Black Friday (29 Νοεμβρίου) παραμένει καθοριστική για τους καταναλωτές, με σημαντικές αυξήσεις στις δαπάνες σε τομείς όπως η ένδυση και τα ηλεκτρονικά είδη.

– Δημοφιλείς κατηγορίες δώρων: Οι πιο αγαπημένες επιλογές των καταναλωτών είναι η μόδα, η ομορφιά και τα ηλεκτρονικά είδη, με τις πωλήσεις να αναμένονται αυξημένες κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

– Ενίσχυση καταναλωτικής εμπιστοσύνης: Η οικονομική ανάκαμψη και η καλύτερη διαχείριση των προσωπικών οικονομικών αναμένεται να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση των καταναλωτών, ειδικά σε χώρες της Νότιας, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.

– Ταξιδιωτικές προτιμήσεις: Ανάμεσα στους δημοφιλείς χειμερινούς προορισμούς περιλαμβάνονται χώρες όπως το Μαρόκο, η Πορτογαλία και η Ισπανία.

Σημείωση: Τα ευρήματα προέρχονται από δεδομένα συναλλαγών του Mastercard Economics Institute, συμπεριλαμβανομένου του Mastercard SpendingPulse, το οποίο καταγράφει πωλήσεις σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα χωρίς προσαρμογή στον πληθωρισμό.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play