Η τεχνητή νοημοσύνη αναδεικνύεται σε κρίσιμο εργαλείο στην κινηματογραφική παραγωγή, όπως επισημαίνουν κορυφαίοι σκηνοθέτες. Μετά τη διαμάχη που προκλήθηκε γύρω από τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης στην ταινία *The Brutalist*, ο αναγνωρίσιμος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ υπερασπίζεται τη δουλειά του συνεργάτη του, Μπρέιντι Κορμπέτ. Σε μια συζήτηση που πραγματοποιήθηκε στο London Soundtrack Festival με τον μακροχρόνιο συνεργάτη του Χάουαρντ Σορ, ο Κρόνενμπεργκ υποστήριξε ότι οι ανησυχίες που εκφράστηκαν κατά της ταινίας είναι ουσιαστικά αβάσιμες, καθώς η τεχνητή νοημοσύνη έχει ενσωματωθεί διαχρονικά στις κινηματογραφικές παραγωγές.
«Πρέπει να ομολογήσω ότι υπήρξε ένα σκάνδαλο με το ‘The Brutalist’,» δήλωσε ο Κρόνενμπεργκ, αναφερόμενος στην αντιπαράθεση που προκλήθηκε γύρω από τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την βελτίωση της προφοράς του Έιντριεν Μπρόντι. «Είναι κάτι σαν τον Χάρβεϊ Γουάινστιν, αν και δεν ήταν παρών.»
Από την πλευρά του, ο μοντέρ της ταινίας, Ντάβιντ Γιάντσο, εξήγησε ότι η ομάδα χρησιμοποίησε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης από την ουκρανική εταιρεία Respeecher για την ενίσχυση των διαλόγων στα ουγγρικά. Σημείωσε ότι η διάλεκτος αυτή είναι από τις πιο δύσκολες για την εκμάθηση της προφοράς. «Δεν θα έπρεπε να υπάρχει αμφιβολία για την τεχνητή νοημοσύνη στον κλάδο,» δήλωσε ο Γιάντσο, προσθέτοντας ότι είναι αναγκαίο να γίνει ανοιχτή συζήτηση σχετικά με τα εργαλεία που προσφέρει.
Ο Μπρέιντι Κορμπέτ επιβεβαίωσε επίσης ότι οι ερμηνείες του Έιντριεν και της Φελίσιτι παραμένουν αυθεντικές, σημειώνοντας ότι η καινοτόμος τεχνολογία χρησιμοποιήθηκε μόνο για να βελτιωθούν συγκεκριμένα φωνήεντα και γράμματα στην ουγγρική γλώσσα κατά τη διαδικασία του post-production, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα των ερμηνειών τους.
Πηγή περιεχομένου: in.gr
