Εξερεύνηση της τελευταίας συνεργασίας των Κουίνσι Τζόουνς και Φρανκ Σινάτρα που καθόρισε την εποχή τους στη μουσική. Το 1984, η είδηση προκάλεσε αναστάτωση, ακόμη και δυσπιστία: ο Κουίνσι Τζόουνς πρόκειται να αναλάβει την παραγωγή του Φρανκ Σινάτρα. Ο Κουίνσι είχε συνεργαστεί με τον Φρανκ σε δύο προηγούμενα LP, αλλά την εποχή εκείνη ήταν κυρίως γνωστός για τη δουλειά του στη τζαζ και το rhythm & blues. Μετά την τόσο επιτυχία του άλμπουμ Thriller του Μάικλ Τζάκσον, η συνεργασία αυτή έφερε προκλήσεις και προσδοκίες.
Ο Φρανκ Σινάτρα ήταν γνωστός ως η δυνατότητα της φωνής και η προσέγγισή του στη μουσική ήταν μοναδική. Δουλεύοντας συνήθως τη νύχτα, δεν θα δέχονταν αυστηρές προθεσμίες και σπάνια ακολουθούσε την ίδια διαδικασία με τους άλλους καλλιτέχνες. Ο Κουίνσι γνωρίζει ότι η τεχνική του Σινάτρα στο μικρόφωνο ήταν άψογη, ενώ οι μουσικοί της ορχήστρας ήταν εξοικειωμένοι με τις ενορχηστρώσεις.
Το L.A. Is My Lady, το άλμπουμ που προέκυψε από αυτήν τη συνεργασία, περιλάμβανε μερικές καινοτομίες αλλά παρέμενε πιστό στην αναγνωρίσιμη φωνή του Σινάτρα. Το ομώνυμο κομμάτι έγινε viral, κυρίως λόγω της σχέσης του με την πόλη του Λος Άντζελες και της ευρύτερης αναγνωρισιμότητάς του.
Η νέα έκδοση περιλαμβάνει εναλλακτικές εκτελέσεις και ένα κομμάτι που δεν είχε ηχογραφηθεί προηγουμένως. Στην πραγματικότητα, αυτό το έργο θεωρείται αποχαιρετιστήριο άλμπουμ του Σινάτρα, αν και ποτέ δεν τραγούδησε πρόσωπο με πρόσωπο με τους καλεσμένους του.
Βίντεο: