Όταν ο Ολιβιέρο Τοσκάνι εξέπληξε τον κόσμο με τον καλλιτεχνικό ρεαλισμό στις διαφημίσεις της Benetton

Όταν ο Ολιβιέρο Τοσκάνι εξέπληξε τον κόσμο με τον καλλιτεχνικό ρεαλισμό στις διαφημίσεις της Benetton

Ο Ολιβιέρο Τοσκάνι, φωτογράφος και οραματιστής, διαμόρφωσε την εικόνα της Benetton με καμπάνιες που σόκαραν και προκάλεσαν συζητήσεις. Ο Ολιβιέρο Τοσκάνι, ο οποίος απεβίωσε πρόσφατα σε ηλικία 82 ετών στην Cecina, είναι αναμφισβήτητο σύμβολο της καλλιτεχνικής καινοτομίας στον τομέα της διαφήμισης. Με τις τολμηρές και προκλητικές εικόνες του, άφησε ανεξίτηλη σφραγίδα στη μάρκα Benetton, δημιουργώντας καμπάνιες που εξερεύνησαν κοινωνικά θέματα και πρόκληση σε καθιερωμένες αντιλήψεις. Είναι σαν μια οικογένεια που αποφεύγει να μιλήσει για τα πραγματικά της προβλήματα, δήλωσε ο Τοσκάνι, αναφερόμενος στην προσέγγισή του στον μάρκετινγκ, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ειλικρίνειας και της κοινωνικής ευθύνης στη διαφήμιση.

Από το 1982 έως το 2000, ο Τοσκάνι διαμόρφωσε τη στρατηγική επικοινωνίας της Benetton, καθιστώντας την ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο. Ο στόχος του ήταν να αφηγηθεί τις καθημερινές ιστορίες των Εβραίων και των Παλαιστινίων που ζούσαν και συνεργάζονταν, επικοινωνώντας μήνυματα ειρήνης και ανεκτικότητας. Στο πλαίσιο αυτό, δημιούργησε επίσης επιτυχημένες καμπάνιες που αφορούσαν ζητήματα όπως το AIDS και ο ρατσισμός.

Η συνεργασία του με την Benetton τερματίστηκε το 2020, μετά από δημόσιες δηλώσεις του Τοσκάνι που προκάλεσαν αντιδράσεις. Ο Όμιλος Benetton αποδοκίμασε τις δηλώσεις του, τονίζοντας την αδυναμία συνέχισης της συνεργασίας τους. Παρά την αποδοκιμασία, το έργο του Τοσκάνι παραμένει ορόσημο στον κόσμο της διαφήμισης και του καλλιτεχνικού μάρκετινγκ.

Βίντεο:

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play