Παιδιά ηλικίας από 4 έως 17 ετών αποτυπώνουν τις σκέψεις τους σε έργα ζωγραφικής, μέσω διαγωνισμού της Eurobank

Παιδιά ηλικίας από 4 έως 17 ετών αποτυπώνουν τις σκέψεις τους σε έργα ζωγραφικής, μέσω διαγωνισμού της Eurobank

Η ανάγκη τους για επικοινωνία, η αγωνία, το σχολείο και η έλλειψη της παρέας, ήταν μεταξύ των θεμάτων που απασχόλησαν παιδιά από 4 έως 17 ετών και αποτυπώθηκαν στον διαγωνισμό ζωγραφικής που διοργάνωσε τον Δεκέμβριο η Eurobank για τα παιδιά των εργαζομένων, με αφορμή τις φετινές εορτές των Χριστουγέννων.

«Ό,τι νοσταλγώ πιο πολύ- η ευχή μου για τη χρονιά που έρχεται» ήταν το θέμα του χριστουγεννιάτικου διαγωνισμού ζωγραφικής που διοργάνωσε τον περασμένο Δεκέμβριο η Eurobank για τα παιδιά των εργαζομένων, σε συνεργασία με το Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης. Στην κριτική επιτροπή συμμετείχαν πέντε άτομα του μουσείου και δύο στελέχη της Τράπεζας.

Συνολικά κατατέθηκαν 696 έργα, από τα οποία επιλέχθηκαν 50 και από αυτά η κριτική επιτροπή κατέληξε στα 12 νικητήρια που κερδίζουν έπαθλα (500 ευρώ), καθώς και στην επιλογή του πρώτου έργου το οποίο αποτέλεσε τη φετινή ηλεκτρονική ευχετήρια κάρτα του Ομίλου.

Η ευχετήρια κάρτα που τελικά επιλέχθηκε, είχε θέμα την αγκαλιά και είναι έργο του Θεμιστοκλή Παπακυριαζή, ηλικίας 12 ετών. Από όλα σχεδόν τα έργα αναδεικνύεται ο ρόλος και η σημασία του σχολείου που αποτελεί πυρήνα της κοινωνικοποίησης των παιδιών, η ανάγκη τους για επικοινωνία, καθώς και το πώς τα παιδιά κάθε ηλικίας βιώνουν τις δύσκολες συνθήκες που διαμόρφωσε η πανδημία. Και βεβαίως τα παιδιά εύχονται την επαναφορά στην καθημερινότητα, την επιστροφή τους στο σχολείο, που εκτός από το μάθημα προσφέρει παιχνίδι, χαρούμενες φωνές και φίλους.

Η Eurobank στη διάρκεια των φετινών εορτών ανέλαβε την κατασκευή εργαστηρίου πληροφορικής στο Δημοτικό Σχολείο ‘Ανω Βαθέος Σάμου, κάτι που υπάρχει και ως λεκτικό πάνω στην ευχετήρια κάρτα που εστάλη φέτος αντί δώρων. Το σχολείο στεγάζεται σε ιστορικό κτίριο του 1902, το οποίο επλήγη σοβαρά από τον πρόσφατο καταστροφικό σεισμό.
 

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play