Η νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι πολιτικοί και επικοινωνιολόγοι δεν προβλέπουν καλύτερα τα πειστικά μηνύματα από το κοινό. Πολιτικοί και κόμματα επενδύουν σημαντικά ποσά σε επικοινωνιολόγους για να δημιουργήσουν τα πιο πειστικά προεκλογικά μηνύματα. Ωστόσο, μια πρόσφατη αμερικανική μελέτη υποδεικνύει ότι οι επαγγελματίες της πολιτικής δεν είναι πιο ικανοί από τον μέσο πολίτη στο να εντοπίσουν ποια μηνύματα θα πείσουν τους ψηφοφόρους. Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση PNAS, εξέτασε τη δραστηριότητα 1.542 πολιτικών επαγγελματιών και 21.247 πολιτών, καλώντας τους να αξιολογήσουν την πειστικότητα 172 γραπτών προεκλογικών μηνυμάτων.
Η ανάλυση αποκάλυψε ελάχιστη διαφορά στις επιδόσεις των πολιτικών σε σχέση με αυτές των πολιτών, γεγονός που δείχνει ότι ούτε οι επαγγελματίες ούτε το ευρύ κοινό είχαν διαθέσιμες ακριβείς προβλέψεις. Οι ερευνητές επισημαίνουν ότι οι πολιτικοί θα έπρεπε να στραφούν σε επιστημονικές τεχνικές, όπως πειράματα δημοσκοπήσεων, αντί να στηρίζονται στη διαίσθησή τους.
Η μελέτη προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για το πώς οι καμπάνιες μπορούν να βελτιώσουν τη στρατηγική τους και τη χρήση των εργαλείων της επιστήμης δεδομένων.