Η αγορά πολυτελείας σε παγκόσμιο επίπεδο παρουσιάζει πτώση, ενώ η Ιαπωνία αναδεικνύεται ως η μοναδική αγορά με ανάπτυξη. Η αγορά πολυτελείας στην Ιαπωνία ενισχύθηκε νωρίτερα φέτος από την αποδυνάμωση του γιεν και τις ορδές Κινέζων τουριστών, ωστόσο οι δύο αυτές τάσεις έχουν αντιστραφεί. Η LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton απέδωσε τη μείωση κατά 2% των εσόδων του τρίτου τριμήνου στη χαμηλότερη ανάπτυξη στην Ιαπωνία, ενώ και η Kering αποδίδει την επιβράδυνση των πωλήσεών της σε αυτήν την αγορά. Παρά τις προκλήσεις, η εγχώρια αγορά πολυτελείας φαίνεται έτοιμη να ανακάμψει.
Η Ιαπωνία συνεχίζει να είναι η πιο ελκυστική αγορά στην Ανατολική Ασία, με το Τόκιο να διαθέτει περισσότερα καταστήματα σχεδιαστών από οποιαδήποτε άλλη πόλη στον κόσμο πέρυσι. Η υποτίμηση του γιεν το πρώτο εξάμηνο του 2024 έκανε την αγορά ακόμη πιο ελκυστική για τους Κινέζους καταναλωτές, καθώς οι έμπειροι αγοραστές είδαν τους προϋπολογισμούς τους να επεκτείνονται περαιτέρω στην Ιαπωνία.
Ο αριθμός των Κινέζων τουριστών στην Ιαπωνία έχει αυξηθεί σημαντικά, με περίπου 230% αύξηση από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο. Αυτό έχει ενισχύσει τα έσοδα των εταιρειών πολυτελείας, με τις πωλήσεις της LVMH και της Kering να σημειώνουν αύξηση κατά 57% και 22% αντίστοιχα στο δεύτερο τρίμηνο.
Η Κεντρική Τράπεζα της Ιαπωνίας έχει προχωρήσει σε αύξηση των επιτοκίων, ανακοινώνοντας ότι η αύξηση οφείλεται εν μέρει στην επιθυμία να ενισχυθεί το γιεν. Οι εταιρείες πολυτελείας έχουν αρχίσει να προσαρμόζουν τις τιμές τους για να αντιμετωπίσουν τις απώλειες από τις μετατροπές νομισμάτων.