Πολυτέλεια στα ύψη: Οι αεροπορικές εταιρείες ανταγωνίζονται με χαβιάρι και τέχνη

Πολυτέλεια στα ύψη: Οι αεροπορικές εταιρείες ανταγωνίζονται με χαβιάρι και τέχνη

Ανακαλύψτε τις πολυτελείς προσφορές των αεροπορικών εταιρειών που προσελκύουν νέους πελάτες. Οι διεθνείς αεροπορικές εταιρείες πρωταγωνιστούν σε έναν αγώνα δρόμου για να αναπτύξουν μια σειρά από ολοένα και πιο πολυτελή προνόμια – από χαβιάρι μέχρι γκαλερί τέχνης επί του αεροσκάφους – για να προσελκύσουν νέους πελάτες. Ο αγώνας για τη βελτίωση των παροχών εν πτήσει λαμβάνει χώρα καθώς η διακοπή της εφοδιαστικής αλυσίδας στην αεροδιαστημική βιομηχανία έχει δημιουργήσει μεγάλες αναμονές για τους αερομεταφορείς που επιδιώκουν να αναπτύξουν νέες υπηρεσίες στα αεροπλάνα που αλλάζουν το παιχνίδι.

Η Qatar Airways έχει αρχίσει να προσφέρει χαβιάρι – συνήθως ένα προνόμιο για πιο ακριβά βαλάντια στην πρώτη θέση – στους πελάτες της business class σε ορισμένα δρομολόγια. Η Emirates, η οποία δηλώνει ότι έχει ξοδέψει περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε κρασιά και σαμπάνιες τα τελευταία 16 χρόνια, φέτος προώθησε συμφωνίες αποκλειστικής χρήσης ορισμένων σοδειών από τους παραγωγούς σαμπάνιας Moët & Chandon, Veuve Clicquot και Dom Pérignon. Οι ειδικοί του κλάδου εκτιμούν ότι τα νέα προνόμια περιλάμβαναν από έξυπνα τρικ έως πραγματικές αναβαθμίσεις που έρχονται να βελτιώσουν πραγματικά την εμπειρία του πελάτη.

Η Cathay Pacific του Χονγκ Κονγκ αντιμετώπισε καθυστερήσεις στην επανατοποθέτηση των νέων καθισμάτων της business class με συρόμενες πόρτες, αλλά αυτή την εβδομάδα αποκάλυψε τη νέα καμπίνα που περιλαμβάνει μια γκαλερί τέχνης επί του αεροσκάφους. Θα χρειαστεί μέχρι περίπου το 2027 για να ολοκληρώσει την εγκατάσταση της νέας καμπίνας σε 30 από τον υπάρχοντα στόλο των Boeing 777. Παράγοντες όπως αυστηρότεροι κανόνες πιστοποίησης, ελλείψεις εργατικού δυναμικού και ελλείψεις ηλεκτρονικών ειδών για ενσωματωμένα συστήματα ψυχαγωγίας κατά την πτήση είχαν συνδυαστεί με την επιβράδυνση των παραδόσεων νέων καθισμάτων.

Οι αεροπορικές εταιρείες της Μέσης Ανατολής δέχονταν ιδιαίτερη πίεση για να βελτιώσουν την εμπειρία των επιβατών, καθώς οι επιβάτες γίνονται πιο απαιτητικοί. Οι δαπάνες για αναβαθμίσεις έρχονται καθώς οι αεροπορικές εταιρείες πραγματοποιούν ισχυρά κέρδη. Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών προβλέπει ότι η παγκόσμια βιομηχανία θα σημειώσει καθαρά κέρδη 30,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2024, με καθαρό περιθώριο κέρδους 3,1%.

Loading