Πώς η Amazon προστατεύει την αγορά της απέναντι σε Temu και Shein

Πώς η Amazon προστατεύει την αγορά της απέναντι σε Temu και Shein

Η Amazon αναπτύσσει στρατηγικές για την προώθηση καθημερινών προϊόντων απέναντι σε ανταγωνιστές όπως η Temu και η Shein. Οι προσπάθειες της Amazon να πουλήσει περισσότερα καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης, όπως η οδοντόκρεμα, μπορεί να βλάπτουν τις μέσες τιμές πώλησής της, αλλά παράλληλα λειτουργούν ως ασπίδα έναντι αντιπάλων της όπως η Temu και η Shein. Οι άνθρωποι ψωνίζουν πιο συχνά στην Amazon, προσθέτοντας περισσότερα είδη σε χαμηλές τιμές σε κάθε αγορά τους. Αυτό οδηγεί σε έσοδα και κέρδη τρίτου τριμήνου που ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall Street.

Η δύναμη στα έσοδα από καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης είναι ένας θετικός δείκτης ότι οι πελάτες στρέφονται σε εμάς για περισσότερες από τις καθημερινές τους ανάγκες. Ωστόσο, αναμένεται μεγαλύτερη πίεση στις τιμές πώλησης της Amazon το τέταρτο τρίμηνο λόγω του συνδυασμού προϊόντων της εταιρείας.

Η Amazon συνεχίζει να βασίζεται στο βαθύ δίκτυο τοπικών αποθηκών της, κάτι που της επιτρέπει να αποστέλλει γρήγορα. Ταυτόχρονα, η Shein προσπαθεί να αυξήσει τις πωλήσεις καθημερινών προϊόντων, αλλά η Amazon αντιμετωπίζει και τον ανταγωνισμό από εγχώριες αλυσίδες, όπως η Walmart και η Target.

Loading