Πώς οι πολυτελείς εταιρείες προσαρμόζονται στις ανάγκες των επίδοξων καταναλωτών για να ξεπεράσουν την ύφεση

Πώς οι πολυτελείς εταιρείες προσαρμόζονται στις ανάγκες των επίδοξων καταναλωτών για να ξεπεράσουν την ύφεση

Οι πολυτελείς εταιρείες εστιάζουν στους επίδοξους καταναλωτές για να ξεφύγουν από την ύφεση και να επανέλθουν σε ανάπτυξη. Το 2025, οι εταιρείες πολυτελείας στρέφονται σε συγκεκριμένα προφίλ καταναλωτών με σκοπό να ανακάμψουν από την ύφεση στην οποία έχουν περιέλθει. Οι τιμές των ειδών πολυτελείας έχουν σημειώσει απότομη αύξηση, αποκλείοντας έτσι πολλούς υποψήφιους αγοραστές με επίδοξο πλούτο. Σύμφωνα με το CNN, περίπου 50 εκατομμύρια δυνητικοί πελάτες θα μπορούσαν να βρεθούν εκτός αγοράς μέχρι το 2024, εξαιτίας της αύξησης του κόστους που υπολογίζεται στο 20% από το 2021, εν μέσω της γενικότερης επιβράδυνσης του κλάδου.

Αυτή η δυναμική έχει αναγκάσει τις πολυτελείς μάρκες να επαναξιολογήσουν τις στρατηγικές τους. Οι επίδοξοι καταναλωτές, που επενδύουν ετησίως σε τουλάχιστον ένα είδος πολυτελούς προϊόντος, θεωρούνται κλειδί για την ανάπτυξη, καθώς ξοδεύουν μεταξύ 3.000 και 10.000 δολαρίων, όπως επισημαίνει η McKinsey & Co. Η Burberry είναι μία από τις μάρκες που έχει προσαρμόσει τη στρατηγική της, προσφέροντας πιο προσιτές τιμές για να προσελκύσει αυτό το κοινό. Τα αποτελέσματα ήταν θετικά, με αύξηση νέων πελατών και πωλήσεων καταστημάτων στην Αμερική, φέρνοντας ελπίδα για την επιστροφή της ανάπτυξης στον κλάδο.

Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επίδοξοι καταναλωτές, όπως η αύξηση του πληθωρισμού, επισημαίνουν τη σημασία της προσέγγισης αυτής. Παρά τη μείωση της ζήτησης για ακριβές μάρκες, οι εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να προσαρμόσουν τα προϊόντα τους σε πιο προσιτές τιμές. Με στρατηγικές που επικεντρώνονται σε δερμάτινα είδη και αξεσουάρ, οι πολυτελείς μάρκες επιδιώκουν να διατηρήσουν τη σύνδεση με τους πελάτες τους.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play