Η παράδοση του εικονικού τζακιού από το Netflix παραμένει δημοφιλής και καθορίζει την τηλεθέαση στις γιορτές. Το Netflix έχει ρίξει νέο καύσιμο στη φωτιά της τηλεθέασης, κερδίζοντας τις προτιμήσεις των θεατών στη Βρετανία, τις ΗΠΑ και τον Καναδά. Τα εικονικά τζάκια του Netflix έχουν καταφέρει να γίνουν η πιο δημοφιλής εκπομπή της πλατφόρμας κατά τις εορταστικές περιόδους. Σύμφωνα με τον Guardian, η επιτυχία τους έχει εκθρονίσει ακόμα και πολυαναμενόμενες σειρές, όπως το sequel του Squid Game 2 στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Παρά την εκτενή στρατηγική μάρκετινγκ και τις υψηλές επενδύσεις που πραγματοποιεί το Netflix σε παραγωγές με διάσημους σταρ, ένα απλό τζάκι και τα κούτσουρα του έχουν καταφέρει να κυριαρχήσουν στην τηλεθέαση για άλλη μια χρονιά. Το Crackling Birchwood Fireplace, που διαρκεί μία ώρα, ξεπέρασε την πρεμιέρα του Squid Game 2, και βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης στις 26 Δεκεμβρίου 2024.
Η ιδέα και η εκτέλεση του σόου είναι απλές: πλάνα από ένα τζάκι με κούτσουρα να καίγονται, παρέχοντας ένα ατμοσφαιρικό θέαμα με ήχους ξύλων που καίγονται. Αυτή η γιορτινή παράδοση ξεκίνησε το 2013 και, έκτοτε, έχουν προβληθεί πολλές παραλλαγές του τζακιού, που έχουν κερδίσει δημοτικότητα όχι μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και σε άλλες χώρες όπως ο Καναδάς και οι ΗΠΑ.
Η ιστορία του εικονικού τζακιού έχει τις ρίζες της πίσω στο 1966, όταν ο Φρεντ Θρόουρερ, πρόεδρος του τηλεοπτικού σταθμού WPIX στη Νέα Υόρκη, αντιμετώπισε την ανάγκη για περιεχόμενο την παραμονή των Χριστουγέννων. Η ιδέα του για τη δημιουργία ενός αναμμένου τζακιού προκάλεσε μεγάλη επιτυχία, που επηρέασε την τηλεοπτική κουλτούρα για περισσότερες από πέντε δεκαετίες.
Παρά τις πτώσεις τηλεθέασης, το WPIX Yule Log παρέμεινε δημοφιλές και επανήλθε με δύναμη μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου, καθώς οι θεατές επιθυμούσαν τη ζεστασιά και την αίσθηση κοινότητας που προσέφερε το τζάκι.
Καθώς η βιομηχανία του streaming συνεχώς εξελίσσεται, το Netflix κατάφερε να αναδείξει την επιτυχία των εικονικών τζακιών σε παγκόσμιο επίπεδο, μετατρέποντάς τα σε σύμβολο της γιορτινής ατμόσφαιρας και της συνδεσιμότητας των θεατών. Το εικονικό τζάκι του Netflix είναι πλέον περισσότερο από ένα απλό σόου — είναι μια αγαπημένη παράδοση.
Βίντεο:
Πηγή περιεχομένου: in.gr