Η έκθεση του Design Museum στο Λονδίνο εστιάζει στο κόκκινο μαγιό της Πάμελα Άντερσον και τη σημασία του για την κουλτούρα. Το μαγιό της Πάμελα Άντερσον έχει αναδειχθεί σε εμβληματικό σύμβολο, όπως δήλωσε η επιμελήτρια και ιστορικός μόδας Άμπερ Μπούτσαρτ, επικεφαλής της έκθεσης «Splash! A Century of Swimming and Style», η οποία ανοίγει στο Design Museum του Λονδίνου. Η Μπούτσαρτ υπογραμμίζει ότι το κόκκινο ολόσωμο μαγιό της Άντερσον ήταν ένα από τα πιο ακριβά κομμάτια που ασφαλίστηκαν ποτέ. Αποτελούσε αναπόσπαστο μέρος της κουλτούρας της δεκαετίας του ’90, καθορίζοντας την εικόνα που έπρεπε να έχει μια γυναίκα στην παραλία. Η Μπούτσαρτ πιστεύει ότι η Άντερσον έχει καταφέρει να αμφισβητήσει αυτό το στερεότυπο, διεκδικώντας τη δική της ταυτότητα.
Η Άντερσον, η οποία έκανε το ντεμπούτο της ως C.J. Parker στη δημοφιλή σειρά Baywatch, ερμήνευσε έναν ρόλο που την καθόρισε. Παρά την επιτυχία της, έχει εργαστεί σκληρά για να διαφοροποιήσει την εικόνα της, προχωρώντας σε δημιουργικές κινήσεις, όπως η συγγραφή βιβλίου μαγειρικής και οι συμμετοχές της σε ανεξάρτητες ταινίες.
Αξιοσημείωτο είναι ότι πολλοί διεθνείς ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί αγόρασαν μόνο επεισόδια στα οποία εμφανιζόταν η Άντερσον, μια πρακτική που έγινε γνωστή ως «Pamela Clauses». Στο πλαίσιο των εορτασμών για την 30ή επέτειο του Baywatch, η Pantone δημιούργησε την απόχρωση Baywatch red.
Τα μαγιό της σειράς δημιουργήθηκαν κατά παραγγελία από την καλιφορνέζικη μάρκα TYR και σχεδιάστηκαν για να αναδεικνύουν τη σωματική διάπλαση των ηθοποιών. Στην έκθεση, το κόκκινο ολόσωμο κρέμεται στον αέρα, αναδεικνύοντας την εμβληματική του σημασία. Η έκθεση καλύπτει μια σειρά από 200 αντικείμενα που προβάλλουν την ιστορία της κολύμβησης από το 1920, εστιάζοντας σε διάφορες πτυχές του σχεδιασμού και της κατασκευής.
Θα διαρκέσει από τις 28 Μαρτίου έως τις 17 Αυγούστου, προσκαλώντας το κοινό να εξερευνήσει την αγαπημένη του δραστηριότητα στο νερό.
Πηγή περιεχομένου: in.gr