Πούπι Αβάτι: Η ασπρόμαυρη ταινία δεν συμβαδίζει απαραίτητα με την έννοια του αριστουργήματος

Πούπι Αβάτι: Η ασπρόμαυρη ταινία δεν συμβαδίζει απαραίτητα με την έννοια του αριστουργήματος

Πούπι Αβάτι, ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης, μοιράζεται σκέψεις για την τέχνη του κινηματογράφου και την τελευταία του ταινία. Ο Πούπι Αβάτι, ένας από τους κορυφαίους σκηνοθέτες της Ιταλίας, μιλάει για το κινηματογραφικό παρελθόν του και την εμπειρία του κατά τη διάρκεια της περιόδου του ’68. Η θέλησή μας ήταν να σοκάρουμε και να προκαλέσουμε το κοινό με σουρεαλιστικές, ασυνάρτητες και γκροτέσκες ιστορίες. Στις 24 Νοεμβρίου, θα παρουσιαστεί η τελευταία ταινία του, «Η Αμερικανική Πίσω Αυλή», στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, στο πλαίσιο του φεστιβάλ Cinema Made in Italy.

Ο Πούπι Αβάτι αναφέρει: Ο ασπρόμαυρος κινηματογράφος είναι ο κινηματογράφος των αριστουργημάτων του Μπέργκμαν, του Ντράιερ, των καλύτερων του Φελίνι. Η ταινία διαδραματίζεται το 1940, και εξερευνά τον έρωτα ενός νεαρού για μια νοσοκόμα κατά τη διάρκεια του πολέμου.

Η φιλμογραφία του περιλαμβάνει σχεδόν σαράντα ταινίες και έχει κερδίσει την εκτίμηση του κοινού για τα έργα του, όπως «Το σπίτι με τα γελαστά παράθυρα» και το «Zeder». Ο Αβάτι, μιλώντας για την καριέρα του, εξέφρασε την επιθυμία του να γυρίσει τουλάχιστον άλλες πέντε ταινίες στο μέλλον.

Βίντεο:

Loading