«Προτεραιότητα μας η ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη»

«Προτεραιότητα μας η ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη»

«Οι πολίτες μας εξέλεξαν για να βρούμε λύσεις στα προβλήματα που τους απασχολούν. Δεν μπορούμε να αποτύχουμε. Οφείλουμε να βελτιώσουμε την αποδοτικότητα μας με τη χρήση νέων, σύγχρονων εργαλείων», τόνισε ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης στους εργαζόμενους της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής, κατά την συνάντηση ενημέρωσης που είχε με τα διευθυντικά στελέχη για τις απαιτούμενες ανάγκες και παρεμβάσεις. 

 Ο κ. Πατούλης εξέφρασε την πρόθεση να εξαλειφθούν το συντομότερο  οι δυσλειτουργίες που εντοπίζονται κυρίως «στη στελέχωση των υπηρεσιών, στην πολυσύνθετη γραφειοκρατία, στην έλλειψη υποδομών, στις μετακινήσεις, στην εκπαίδευση, στην πολιτική προστασία και στη προστασία του περιβάλλοντος». Ενημερώθηκε για τα έργα που υλοποιούνται στην περιοχή και έθεσε ως προτεραιότητα τον καθαρισμό όλων των ρεμάτων για τη «θωράκιση των πόλεων από πλυμμηρικά φαινόμενα». Ολοκληρώνοντας την επίσκεψή του, επανέλαβε πως βασική προτεραιότητα είναι η «ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη» και τόνισε προς τους εργαζόμενους ότι η πόρτα των αντιπεριφερειαρχών και η δική του θα είναι «πάντα ανοιχτές για όλους». 

Τον κ. Πατούλη υποδέχθηκε ο αντιπεριφερειάρχης Ανατολικής Αττικής, Αθανάσιος Αυγερινός, ενώ στη συνάντηση μετείχε και ο αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών, Νικόλαος Πέππας, ο οποίος ενημερώθηκε για τα προβλήματα οικονομικής φύσεως που αντιμετωπίζει η Περιφερειακή Ενότητα Ανατολικής Αττικής.  

Κ.Ρ.
 

© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.

Loading

Play