Η Lidl Ελλάς υποστηρίζει την προσπάθεια 40 προσώπων, από το φάσμα της επιστήμης, του αθλητισμού, της τέχνης, των επιχειρήσεων και του κοινωφελούς χώρου, να τονίσουν την ανάγκη να συμβάλλουμε όλοι στη μάχη για την προστασία του περιβάλλοντος και να δημιουργήσουμε μία συμμαχία υπέρ της ζωής χωρίς πλαστικά μίας χρήσης.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, με αφορμή την ψήφιση του νομοσχεδίου «Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2019/904/ΕΕ σχετικά με τη μείωση των επιπτώσεων ορισμένων πλαστικών προϊόντων στο περιβάλλον», η Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη, στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης» και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, δημιουργούν ένα «κύμα» ενημέρωσης με τη χρήση «πρεσβευτών», οι οποίοι ενώσουν τις φωνές τους δημιουργώντας ένα θετικό κλίμα υποδοχής της νέας συνθήκης για τη σταδιακή κατάργηση των πλαστικών μίας χρήσης.
Έτσι, 40 σύντομα βίντεο διάρκειας ενός λεπτού, με πρωταγωνιστές δημοφιλείς προσωπικότητες από όλο το κοινωνικό φάσμα, θα κάνουν την εμφάνισή τους, από τον Νοέμβριο μέχρι και τον Ιανουάριο, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Στόχος της εταιρίας είναι να δημιουργήσει θετικό αντίκτυπο για το περιβάλλον και να συμπαρασύρει και άλλους να γίνουν μέρος της αλλαγής, αποδεικνύοντας έμπρακτα για ακόμη μία φορά, την ευαισθησία της σε περιβαλλοντικά θέματα, αναφ΄’ερεται στην ανακοίνωση.
Τη σκηνοθεσία και παραγωγή των βίντεο έχει αναλάβει ο δημιουργός ντοκιμαντέρ και δημοσιογράφος Σωτήρης Δανέζης.
Η ενέργεια αυτή αποτελεί μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς και συγκεκριμένα στο πεδίο δράσης REsearch.