Σε ένα εστιατόριο στην Ιαπωνία, η κακή εξυπηρέτηση φέρνει χαμόγελα

Σε ένα εστιατόριο στην Ιαπωνία, η κακή εξυπηρέτηση φέρνει χαμόγελα

Ανακαλύψτε πώς η ιδέα ενός εστιατορίου στην Ιαπωνία προάγει την κατανόηση της άνοιας. Text: Πόσο ψύχραιμοι θα ήσασταν εάν ερχόταν στο τραπέζι σας κάτι άλλο από αυτό που παραγγείλατε; Ίσως καθόλου, ίσως αρκετά, σίγουρα όμως δεν θα ήσασταν χαρούμενοι. Στην Ιαπωνία, όμως, τα πράγματα λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο. Στο Εστιατόριο των Λανθασμένων Παραγγελιών στο Κιότο, εργάζονται άνθρωποι με άνοια, οι οποίοι αποτελούν το κύριο προσόν για τη δουλειά.

Η ευχάριστη έκπληξη από τα ακούσια λάθη έχει γίνει, με κάποιο τρόπο, το πραγματικό προϊόν του εστιατορίου, παρά η γιαπωνέζικη κουζίνα του. Δύο στα τρία πιάτα έχουν πιθανότητες να είναι λανθασμένα, ωστόσο το 99% των πελατών είναι ευχαριστημένοι με αυτή την εκπληκτική εξέλιξη.

Οι αντιδράσεις των πελατών είναι σχεδόν ακριβώς το αντίθετο: οι εμπειρίες περιγράφονται ως χαριτωμένες, χαρούμενες, αστείες και κοινωνικές. Οι δημιουργικές παρανοήσεις δεν προκαλούν απογοήτευση, αλλά αντίθετα γεμίζουν την ατμόσφαιρα με γέλια και θετικές αναμνήσεις.

Ο τηλεοπτικός σκηνοθέτης Shiro Oguni είναι ο εμπνευστής και ιδιοκτήτης αυτής της πρωτοποριακής ιδέας. Ο σκοπός του είναι να ευαισθητοποιήσει την κοινωνία γύρω από τη γήρανση και την άνοια, και την ιδέα του την άντλησε από μια εμπειρία που είχε σε γηροκομείο, όπου του σέρβιραν λανθασμένο φαγητό. Αντί να επιλέξει την απογοήτευση, αποφάσισε να αναδείξει την ομορφιά των ακούσιων παρεξηγήσεων.

Το προσωπικό του εστιατορίου, που παρουσιάζεται ως χαρούμενο και κοινωνικό, δείχνει ότι η ηλικία και η άνοια δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ως τρομακτικοί παράγοντες, αλλά ως ευκαιρίες για κοινωνική αλληλεπίδραση και χαρά.

Loading