Η ψηφιακή καμπάνια “ LET’S ΠΑΠ: Καν’το για σένα!” της φαρμακευτικής εταιρείας Aenorasis βραβεύτηκε με το πρώτο βραβείο στα Αριστεία της Ε.Ε.Φα.Μ., στην κατηγορία Καμπάνια Ψηφιακής Επικοινωνίας.
Η σημαντική απονομή για την Aenorasis πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 12ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 12-13-14 Φεβρουαρίου 2020, στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, με κεντρικό θεματικό άξονα: 2020-2030: Προάγοντας την Υγεία στην εποχή του «ευφυούς» επιχειρείν.
Ο Κωνσταντίνος Ψυχούλης, Υπεύθυνος Εταιρικής Επικοινωνίας της Aenorasis, κατά την απονομή του βραβείου δήλωσε: «Η διάκριση αυτή είναι πολύ σημαντική για εμάς, αφού προήλθε μετά από ψηφοφορία έμπειρων και καταξιωμένων στελεχών στο χώρο της υγείας, σε ένα συνέδριο σταθμό για τη φαρμακευτική αγορά. Η καμπάνια «LET’S ΠΑΠ» στοχεύει στην ενημέρωση των γυναικών για την πρόληψη του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας, συνδυάζοντας αποτελεσματικά digital tools όπως το mobile application, το virtual reality και τα social media, μέσω μίας διαφορετικής προσέγγισης φιλοδοξώντας τη δημιουργία ενός community ενημερωμένων γυναικών.
Επίσης κλείνοντας ο Κωνσταντίνος Ψυχούλης ευχαρίστησε θερμά όλη την ομάδα του «LET’S ΠΑΠ», αλλά και την εταιρεία VALUE για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία για την υλοποίηση του LET’S ΠΑΠ.
Το 2018 η καμπάνια “ LET’S ΠΑΠ: Καν’το για σένα!” είχε βραβευθεί με το πρώτο βραβείο στα Healthcare Business Awards και με το πρώτο βραβείο στα Mobile Excellence Awards.