Singles Day: Η αναμενόμενη πορεία των καταναλωτικών δαπανών στην κινεζική αγορά

Singles Day: Η αναμενόμενη πορεία των καταναλωτικών δαπανών στην κινεζική αγορά

Αναλύουμε την αναλογία δαπανών και καταναλωτικών τάσεων στη Singles Day, το μεγαλύτερο αγοραστικό γεγονός της Κίνας. Η Singles Day, γνωστή και ως Ημέρα των Εργένηδων, είναι μια ανεπίσημη γιορτή στη Κίνα που αφορά κυρίως τους ανύπαντρους. Μέχρι στιγμής, οι πρώτοι δείκτες για το μεγαλύτερο ετήσιο αγοραστικό γεγονός της Κίνας υποδεικνύουν μια ανάκαμψη σε επιλεγμένες κατηγορίες, εν μέσω προσδοκιών για μέτρια αύξηση των συνολικών πωλήσεων. Το φετινό φεστιβάλ αγορών, το οποίο ξεκίνησε στις 14 Οκτωβρίου, είναι ήδη η μεγαλύτερη γιορτή καταναλωτικών δαπανών στην Κίνα, η οποία αναμένεται να διαρκέσει εβδομάδες.

Σύμφωνα με τον Τζέικομπ Κουκ από την WPIC Marketing + Technologies, φέτος αναμένεται ελαφρώς καλύτερη ανάπτυξη του GMV σε σχέση με πέρυσι, καθώς οι καταναλωτικές συνήθειες φαίνεται να έχουν αλλάξει. Παρά τα θετικά σήματα, το κλίμα φαίνεται πιο ήπιο φέτος σε σχέση με προηγούμενα χρόνια, με τους Κινέζους καταναλωτές να εστιάζουν σε προϊόντα που πραγματικά χρειάζονται. Οι κρατικές επιδοτήσεις και οι προωθήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου συμβάλλουν επίσης στην αύξηση των πωλήσεων των οικιακών συσκευών.

Η Singles Day φέτος αναμένεται να ολοκληρωθεί επισήμως στις 11 Νοεμβρίου, με τις κορυφαίες εταιρείες του τομέα να ετοιμάζονται να ανακοινώσουν τα τριμηνιαία αποτελέσματα τους αμέσως μετά.

Loading