Στην ελληνική αγορά επενδύει η Leroy Merlin

Στην ελληνική αγορά επενδύει η Leroy Merlin

Στην ελληνική αγορά ποντάρει η Leroy Merlin, μέλος του γαλλικού Ομίλου Adeο, διεκδικώντας τη διεύρυνση του μεριδίου αγοράς και σχεδιάζοντας την υλοποίηση επενδύσεων ύψους 20 εκατ. ευρώ μέσα στην επόμενη τριετία.

Όπως τόνισε εχθές σε συνάντηση με δημοσιογράφους ο Ολιβιέ Αρντουάν, γενικός διευθυντής της Leroy Merlin Ελλάδας και Κύπρου, ο γαλλικός όμιλος είναι αποφασισμένος να επεκτείνει την παρουσία του στις δύο αγορές με νέα καταστήματα, με αναβάθμιση των ψηφιακών υπηρεσιών και ενίσχυση της omni channel εμπειρίας των καταναλωτών, καθώς και με ευρύτερες συνεργασίες στη λιανική.

Τα επενδυτικά σχέδια της Leroy Merlin περιλαμβάνουν, μέσα από ένα πλάνο προϋπολογισμού 20 εκατ. ευρώ για την επόμενη τριετία, τη δημιουργία καταστημάτων στη Δυτική Θεσσαλονίκη, στην Κρήτη και στη Λεμεσό καθώς επίσης και τη δημιουργία νέου logistics center στην Αττική. Παράλληλα, εξετάζεται το ενδεχόμενο ίδρυσης καταστημάτων έως 1.000 τ.μ. σε μικρότερες πόλεις της Ελλάδας. Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Ιούνιο η  Leroy Merlin ολοκληρώνοντας επένδυση ύψους 5 εκατ. ευρώ εγκαινίασε το έβδομο κατάστημά της στην Ελλάδα, στον Κηφισό, συνολικής επιφάνειας 10.000 τ.μ., δημιουργώντας 150 θέσεις εργασίας. 

Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο ενός δεύτερου lockdown ο κ. Αρντουάν έσπευσε να σημειώσει ότι κανείς δεν θέλει να συμβεί  κάτι τέτοιο, ωστόσο τόνισε ότι η  Leroy Merlin είναι πιο έτοιμη να το αντιμετωπίσει. Όπως εξήγησε, η διοίκηση έχει ήδη ζητήσει από το αρμόδιο υπουργείο σε περίπτωση που κλείσουν τα καταστήματα να έχουν τη δυνατότητα οι πελάτες να παραλαμβάνουν τις διαδικτυακές τους παραγγελίες από το πίσω μέρος των καταστημάτων της αλυσίδας ενώ παράλληλα έχει ήδη κλείσει συμφωνία με εταιρεία που θα βοηθά στη διαχείριση των πακέτων.

Επίσης, πρόσθεσε ότι σε δύο χρόνια αναμένεται να λειτουργήσει στην Ελλάδα το marketplace της Leroy Merlin. Σημειώνεται ότι ο όμιλος ήδη σε χώρες όπως η Γαλλία και η Ισπανία έχει ξεκινήσει αυτή την προσπάθεια με απώτερο στόχο να δημιουργήσει μια πανευρωπαϊκή ψηφιακή πλατφόρμα με ενιαίες τιμές για τα προϊόντα, στα πρότυπα της Amazon. Στο marketplace θα συμμετέχουν προμηθευτές της αλυσίδας, ενώ θα υπάρχει δυνατότητα ο Έλληνας καταναλωτής να μπορεί να παραγγείλει ένα προϊόν από άλλη χώρα.

Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας ο κ. Αρντουάν δήλωσε ικανοποιημένος και εκτίμησε ότι, παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας, οι πωλήσεις μπορεί να φθάσουν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, όταν έκλεισαν σε 158 εκατ. ευρώ. Αναφερόμενος στην περίοδο του lockdown τόνισε ότι το πλήγμα ήταν μεγάλο αλλά πρόσθεσε ότι γίνεται προσπάθεια έως το τέλος του χρόνου να καλυφθεί το χαμένο έδαφος. 

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, οι οποίες εκτινάχθηκαν κατά την περίοδο του lockdown, σημειώνοντας ότι στο σύνολο του έτους το ποσοστό των διαδικτυακών πωλήσεων θα ανέλθει σε περίπου 5%. Επίσης, σημείωσε ότι δεδομένης της αύξησης των διαδικτυακών πωλήσεων η Leroy Merlin σύντομα θα παρέχει τη δυνατότητα αυθημερόν παράδοσης των παραγγελιών στην Αττική, κυρίως για μικρού μεγέθους προϊόντα.
 

©Πηγή: amna.gr

Loading