Ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς αναδεικνύει τους κινδύνους για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και ζητά αλλαγές. Μετά την παρέμβαση της Μελόνι και τις προτάσεις του Μπαρνιέ, ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς τονίζει την ανάγκη για δράση προκειμένου να σωθεί η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Η ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων μειώνεται, με τις ταξινομήσεις νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων να παρουσιάζουν μείωση σχεδόν 6% το 2024. Σε επιστολή του προς την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, ο Σολτς περιγράφει τους κινδύνους που απειλούν τον κλάδο και ζητά περισσότερη ευελιξία εντός του ευρωπαϊκού πλαισίου.
Ο Γερμανός καγκελάριος εκφράζει την ανησυχία του για την πορεία της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, επισημαίνοντας την ανάγκη διόρθωσης μιας πορείας που οδηγεί σε αδιέξοδο έναν κλάδο που συμβάλλει με εκατοντάδες δισεκατομμύρια ευρώ στην ευρωπαϊκή οικονομία. Σήμερα, περίπου 13,2 εκατομμύρια Ευρωπαίοι εργάζονται στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, αποτελώντας το 10,3% των θέσεων εργασίας στη μεταποίηση.
Οι δηλώσεις του Σολτς γίνονται ακόμα πιο επίκαιρες εν μέσω μιας κρίσης που πλήττει τη βιομηχανία, με εταιρείες όπως η Volkswagen να ανακοινώνουν το κλείσιμο εργοστασίων για πρώτη φορά στην ιστορία τους. Παράλληλα, η Michelin προγραμματίζει την αναστολή δύο μονάδων, προξενώντας ανησυχία στην γαλλική κυβέρνηση.
Η δράση που απαιτείται, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ACEA, είναι να βρεθούν λύσεις που θα διευκολύνουν τη συμμόρφωση των αυτοκινητοβιομηχανιών με τους στόχους για τις εκπομπές CO2. Ο πρόεδρος ζητά από τους Ευρωπαίους ηγέτες να αναθεωρήσουν την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία, υπογραμμίζοντας ότι χρειάζεται να προσαρμοστεί στην πραγματικότητα της βιομηχανίας.
Η τρέχουσα κατάσταση είναι κρίσιμη, καθώς οι τελευταίες στατιστικές δείχνουν πτώση σχεδόν 6% στις ταξινομήσεις νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, γεγονός που επηρεάζει την επίτευξη των αυστηρών στόχων CO2.
Πηγή περιεχομένου: in.gr