Στρατηγικές συναντήσεις του περιφερειάρχη Αττικής Ν. Χαρδαλιά στο Παρίσι για την ενίσχυση του τουρισμού

Στρατηγικές συναντήσεις του περιφερειάρχη Αττικής Ν. Χαρδαλιά στο Παρίσι για την ενίσχυση του τουρισμού

Σειρά στρατηγικών συναντήσεων και συνεργασιών της Περιφέρειας Αττικής πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι, με στόχο την προβολή και εδραίωσή της στον διεθνή τουριστικό χάρτη, προς όφελος της βιώσιμης ανάπτυξης. Ο περιφερειάρχης Νίκος Χαρδαλιάς συμμετείχε στη διεθνή τουριστική έκθεση International & French Travel Market (IFTM) «Top Resa 2024», όπου η περιφέρεια συμμετέχει ως συνεκθέτης στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ.

Στη συνάντησή του με την International Sales Director του EURONEWS, Sabine Troccaz, συζητήθηκε η στρατηγική συνεργασία για την προβολή της Αττικής μέσω τηλεοπτικών, ψηφιακών και social media. Οι δύο πλευρές κατέληξαν σε συμφωνία να εργαστούν από κοινού μέχρι το 2028, εξετάζοντας το ενδεχόμενο οργάνωσης μιας μεγάλης καμπάνιας για την προβολή της Αττικής ως προορισμού επισκεπτών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Ο περιφερειάρχης είχε επίσης συνάντηση με την εταιρεία FRAM, τον μεγαλύτερο tour operator της Γαλλίας, με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής ροής προς την Αττική. Η αύξηση της μέσης δαπάνης και του χρόνου παραμονής των Γάλλων επισκεπτών αποτέλεσε κεντρικό θέμα της συζήτησης, εστιάζοντας στον γαστρονομικό πλούτο και τα πολιτιστικά δρώμενα της περιοχής.

Στη συνέχεια, στη συνάντηση με τον chief commercial officer της αεροπορικής εταιρείας Transavia, Nikolas Henion, εξετάστηκε η δυνατότητα προσθήκης δύο νέων πτήσεων από τα αεροδρόμια του Μπορντό και της Μασσαλίας προς την Αθήνα, προκειμένου να ενισχυθεί η σύνδεση της γαλλικής αγοράς με την Αττική.

Ο περιφερειάρχης συναντήθηκε και με τον marketing planning manager της Air France, Frederic Ribe, όπου ζητήθηκε η προσθήκη μιας επιπλέον καθημερινής πτήσης Αθήνας-Παρισιού, που θα ξεκινήσει από αρχές Νοεμβρίου. Παράλληλα, διερευνήθηκε η περαιτέρω ενίσχυση της τουριστικής προβολής της Αττικής μέσω των ψηφιακών δικτύων της αεροπορικής εταιρείας.

Η συνάντηση του κ. Χαρδαλιά με τον CEO της DATA4 GROUP, Olivier Micheli, ήταν επίσης καθοριστική, καθώς αφορούσε την επένδυση ύψους 500 εκατ. ευρώ στην περιοχή της Παιανίας, για την κατασκευή ενός υπερσύγχρονου κέντρου δεδομένων. Η επένδυση αυτή αναμένεται να δημιουργήσει εκατοντάδες θέσεις εργασίας και να θεμελιωθεί στα μέσα Νοεμβρίου, παρουσία του περιφερειάρχη και του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Ακόμα, ο κ. Χαρδαλιάς στην συνέντευξή του στο περιοδικό «Quotidiene», ανέδειξε τον ρόλο της Αττικής ως κεντρικού οικονομικού και πολιτιστικού κέντρου της Ελλάδας, προσκαλώντας τον δημοσιογράφο Frederic de Poligny να επισκεφθεί την περιοχή την ερχόμενη άνοιξη.

Κλείνοντας, στη συνάντησή του με την εκπρόσωπο του εκδοτικού οίκου «Les éditions d’ailleurs», Caroline Prost, συζητήθηκε η ενίσχυση της προβολής της Αττικής μέσω του περιοδικού Desirs de Voyages, που απευθύνεται σε κοινό μεσαίου και υψηλού εισοδήματος.

©

Loading