Τον κορυφαίο Έλληνα αθλητή μηχανοκίνητου αθλητισμού, Ανδρέα Λασκαράτο, υποδέχτηκε σήμερα στα γραφεία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, προκειμένου να κάνουν τον απολογισμό του 2020 και να συζητήσουν τα επόμενα βήματα της συνεργασίας τους.
Ο κ. Φραγκάκης ευχαρίστησε τον Ανδρέα Λασκαράτο για την συμβολή του στην προβολή της χώρας στο εξωτερικό, στο πλαίσιο της καινοτόμου διαφημιστικής εκστρατείας που πραγματοποίησε ο ΕΟΤ το 2020, για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Η εναλλακτική καμπάνια, που απευθυνόταν στο παγκόσμιο κοινό του μηχανοκίνητου αθλητισμού, προκάλεσε αίσθηση διεθνώς, με συνέπεια να λάβει ιδιαίτερα θετικές κριτικές ήδη από το ξεκίνημά της, τον περασμένο Αύγουστο.
Ο κ. Φραγκάκης επιβεβαίωσε ότι η συνεργασία με τον αθλητή θα συνεχιστεί και το 2021, τονίζοντας πως «είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα που είχαμε μέχρι τώρα». «Ήταν κάτι καινούργιο για εμάς» διευκρίνισε, για να προσθέσει πως «έχοντας θέσει τις βάσεις το 2020, έχουμε μεγάλες προσδοκίες για την επόμενη χρονιά».
Ειδικότερα, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού πρωτοπόρησε το 2020 με μία εναλλακτική καμπάνια προβολής της χώρας σε ένα νέο δυναμικό κοινό, εκείνο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που μετρά εκατοντάδες εκατομμύρια λάτρεις σε όλο κόσμο. Πρόκειται για μία διαφήμιση διαρκείας για την Ελλάδα, που «έτρεξε» ταυτόχρονα σε τηλεόραση, κοινωνικά δίκτυα, αλλά και στο πιο δημοφιλές παιχνίδι της κονσόλας του playstation, Gran Turismo, όπου, δηλαδή, προβλήθηκε το αγωνιστικό αυτοκίνητο του Ανδρέα Λασκαράτου με τα χρώματα της Ελλάδας και το λογότυπο Visit Greece.
Πιο αναλυτικά, μέσα στο 2020 ο δευτεραθλητής Ασίας στην κατηγορία LMP3, Ανδρέας Λασκαράτος, είχε την ευκαιρία, με την υποστήριξη του ΕΟΤ, να εκπροσωπήσει τη χώρα μας στους κορυφαίους αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού 24h LeMans και European Le Mans σε Βέλγιο, Γαλλία και Πορτογαλία, το δεύτερο εξάμηνο του 2020.
Στο πρόσωπο του αθλητή Ανδρέα Λασκαράτου, η Ελλάδα, μέσα από το λογότυπο του ‘’Visit Greece”, προσέγγισε εκατομμύρια θεατών ανά τον κόσμο, που λόγω των μέτρων περιορισμού του κορονοϊού, παρακολούθησαν τους αγώνες Lemans από τους τηλεοπτικούς τους δέκτες.
Στα κοινωνικά δίκτυα, οι θεάσεις και αλληλεπιδράσεις ξεπέρασαν τις 100.000 στους προσωπικούς λογαριασμούς του αθλητή, χωρίς να υπολογίζονται οι προβολές από την επίσημη σελίδα του European LeMans Series στο Instagram, με μισό εκατομμύριο ακόλουθους, την οποία διαχειρίστηκε ο Ανδρέας Λασκαράτος για μία ημέρα.
Στο Playstation, και ειδικότερα στο πιο δημοφιλές παιχνίδι που κυκλοφορεί, το Gran Turismo, με 8 εκατ. πωλήσεις μόνο το 2019, μπορούν πλέον οι παίκτες να οδηγήσουν το αγωνιστικό αυτοκίνητο με τα χρώματα της Ελλάδας και του ΕΟΤ.
Κ.Χ.