Επιτάχυνση με ραγδαίους ρυθμούς των αλλαγών που βρίσκονταν ήδη σε εξέλιξη διεθνώς και στην χώρα μας στο τομέα πληρωμών αλλά και γενικότερα του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων και του εμπορίου έφερε η παγκόσμια κρίση της πανδημίας.
Αλλαγές που θα απαιτούσαν σημαντικό χρόνο έχουν επιτευχθεί σε μερικούς μόνον μήνες και εξακολουθούν να σημειώνονται με ταχύτατους ρυθμούς. Καθώς οι αλλαγές αυτές θα παραμείνουν και μετά το τέλος της πανδημίας αλλάζουν την καθημερινότητα μας και το επιχειρείν.
Η Ανδριάνα Παππά, Επικεφαλής της Visa για την Ελλάδα, μιλώντας στον δημοσιογράφο του ΑΠΕ-ΜΠΕ Αλέκο Λιδωρίκη αναφέρεται στις αλλαγές αυτές. Αλλαγές που σημειώνονται τόσο στις διεθνείς οικονομίες, όσο και στην Ευρώπη και κατ΄ επέκταση στην Ελλάδα.
Εκτός όμως από τις αλλαγές αυτές έχει ιδιαίτερη σημασία πώς διεθνείς οργανισμοί και συγκεκριμένα η VISA συνεργάζονται με τις Αρχές των χωρών που δραστηριοποιούνται και τις τοπικές επιχειρήσεις συμβάλοντας καθοριστικά στην προσπαθήσεις στήριξης των οικονομιών.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στο πλαίσιο αυτό, σε παγκόσμιο επίπεδο, η Visa δεσμεύεται να υποστηρίξει την ψηφιακή μετάβαση επιπλέον 50 εκατομμυρίων μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων κατά την περίοδο της ανασυγκρότησης.
Την ίδια στιγμή το Visa Foundation ανακοίνωσε τον Απρίλιο τη δέσμευσή του για την παροχή χρηματοδότησης ύψους 210 εκατομμυρίων δολαρίων για την ανάκαμψη από την πανδημία του COVID-19 και την κάλυψη των μακροπρόθεσμων αναγκών των μικρομεσαίων επιχειρήσεων τα επόμενα πέντε χρόνια.
Όπως αναφέρει η κ.Παππά, στην Ελλάδα η Visa πραγματοποιεί μεταξύ άλλων το «Πρόγραμμα για τα Μικρά Εμπορικά Καταστήματα » που αφορά στην ανάπτυξη των συνεργασιών της με εμπόρους μικρότερου μεγέθους, με τη μορφή εθνικών εκστρατειών μάρκετινγκ για την προώθηση της χρήσης καρτών στο «τοπικό σας κατάστημα».
Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, δόθηκαν κίνητρα στους καταναλωτές να κάνουν τις αγορές τους από αρτοποιεία και μικρά ζαχαροπλαστεία σε ολόκληρη τη χώρα, ενέργεια που υποστηρίζεται από την πλατφόρμα προώθησης των καρτών της Visa.
Σε αυτό το πλαίσιο, τρέχει στην Ελλάδα η καμπάνια με τίτλο “Έλα μέσα και όλοι κερδίζουν”, που ενθαρρύνει τους καταναλωτές να επιλέγουν τοπικά καταστήματα για τις αγορές τους, προκειμένου να υποστηρίξουν την ανάκαμψη τους και ταυτόχρονα δίνει στους καταναλωτές την ευκαιρία να κερδίσουν προπληρωμένες κάρτες Visa.
Το μερίδιο των ανέπαφων συναλλαγών, επισημαίνει η Ανδριάνα Παππά, αυξήθηκε κατά περισσότερο από 25% στην Ελλάδα. Η Ελλάδα ήταν ήδη μια ανεπτυγμένη αγορά όσον αφορά τις ανέπαφες πληρωμές: 89% διείσδυση των ανέπαφων συναλλαγών. Το όριο ανέπαφων συναλλαγών πληρωμής χωρίς PIN αυξήθηκε στην Ελλάδα από 25 ευρώ σε 50 ευρώ, ενώ. το μέσο ποσό αγοράς με ανέπαφη πληρωμή στην Ελλάδα έχει αυξηθεί πάνω από 10% (Φεβ 2020 – Απρίλιος 2020).
Εξαιρετικό ενδιαφέρον έχουν και οι παρεμβάσεις της VISA σε επιμέρους τομείς της καθημερινότητας μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα- ένα από τα πολλά- οι Ανέπαφες μετακινήσεις. Η Visa μετατρέπει τις δημόσιες συγκοινωνίες των πόλεων για τους ταξιδιώτες και τους τουρίστες σε μια εύκολη συναλλαγή «tap and go». Με λιγότερη ανάγκη για χάρτινα εισιτήρια, συντήρηση εκδοτηρίων εισιτηρίων ή μηχανημάτων, κόστος και πόρους διακίνησης μετρητών, η λύση της Visa ωφελεί επίσης τους οργανισμούς συγκοινωνιών να μειώσουν το κόστος τους, προσφέροντας άνετες μετακινήσεις.
Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη:
Ερ.: Η πανδημία προκαλεί μεγάλα πλήγματα σε όλες τις διεθνείς οικονομίες καθώς και στην ελληνική. Από τη μεγάλη εμπειρία σας ως επιτελικό στέλεχος ενός διεθνούς Οργανισμού όπως η VISA με παρουσία σε περισσότερες από 200 χώρες πού θεωρείτε ότι θα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα ώστε να επιτευχθεί η ανάκαμψη; Ποιά μπορεί να είναι η συμβολή της VISA στην προσπάθεια ανάκαμψης και στήριξης των διεθνών οικονομικών και ειδικότερα της Ελλάδος;
Απ.: Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας κάθε χώρας, δημιουργούν θέσεις εργασίας, ενθαρρύνουν την καινοτομία και διατηρούν το εισόδημα εντός των τοπικών κοινοτήτων. Παράγουν πάνω από το μισό του ΑΕΠ και αντιστοιχούν στα δύο τρίτα της απασχόλησης. Η επιβίωσή τους θα είναι το κλειδί για την ανάκαμψη των οικονομιών μας από την τρέχουσα κρίση. Πού κάνουμε τις αγορές μας έχει λοιπόν περισσότερη σημασία από ποτέ.
Ειδικότερα στην Ελλάδα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που αποτελούν την πλειοψηφία των επιχειρήσεων έχοντας μερίδιο απασχόλησης 87,9% , δοκιμάζονται σκληρά και προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες που επέφερε ο κορoνοϊός. Οι μελλοντικές προσδοκίες των ΜμΕ έχουν περιοριστεί δραστικά, με τον δείκτη μελλοντικής ζήτησης να παρουσιάζει υποχώρηση 87 μονάδων, ενώ οι αναπτυξιακοί στόχοι των ΜμΕ υποχώρησαν.
Την ίδια στιγμή, ορισμένοι τομείς έχουν επηρεαστεί περισσότερο από άλλους, όπως οι κλάδοι εμπορίου αυτοκινήτων, τουρισμού και λιανικού εμπορίου και ενδέχεται να χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να ανακάμψουν.
Σήμερα η Visa υποστηρίζει ήδη οκτώ εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις στην Ευρώπη ώστε να δέχονται ψηφιακές πληρωμές. Στο πλαίσιο αντιμετώπισης των συνεπειών της πανδημικής κρίσης μαζί με τους συνεργάτες μας, τράπεζες, διαδικτυακές πλατφόρμες, καταστηματάρχες και FinTechs εργαζόμαστε για να υποστηρίξουμε εκατομμύρια ακόμη μικρές επιχειρήσεις καθώς προσπαθούν να ανακάμψουν. Αυτό το κάνουμε βοηθώντας τις ΜμΕ να αποκτήσουν διαδικτυακή παρουσία, ενδυναμώνοντας τις μικρές επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τις ψηφιακές πληρωμές και ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να υποστηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις.
Ερ.: Μπορείτε να μας δώσετε περισσότερες λεπτομέρειες για τον τρόπο που η VISA στηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις; Που αποσκοπεί η καμπάνια «Έλα μέσα και όλοι κερδίζουν»;
Απ.: Ο Covid-19 έχει εντείνει την ανάγκη οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να προσαρμοστούν με ευελιξία στα νέα δεδομένα και να προσφέρουν στους καταναλωτές έναν ασφαλή και εύκολο τρόπο πληρωμής.
Στην Ευρώπη, 14 χώρες σημείωσαν αύξηση 25% ή και περισσότερο στις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου τον Απρίλιο του 2020, έναντι του Απριλίου του 2019.
Καθώς η φύση της αγοράς αλλάζει, αποτελεί προτεραιότητά μας να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να έχουν τόσο φυσική όσο και διαδικτυακή παρουσία, καθώς και να υποστηρίξουμε εκείνες που επιδιώκουν να λειτουργούν μόνο μέσω διαδικτύου.
Εξαιρετικά χρήσιμα στην προσπάθειά μας είναι τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η Visa το 2019 με στόχο να διαπιστώσει τις κύριες προκλήσεις για τις μικρές επιχειρήσεις στην αποδοχή ψηφιακών πληρωμών που εστιάζονται στα ακόλουθα:
Πόροι: Πάνω από τις μισές ΜΜΕ που ρωτήθηκαν ανησυχούσαν για την εξασφάλιση πόρων για τη διαχείριση των ψηφιακών πληρωμών, συμπεριλαμβανομένου του κόστους και του χρόνου που απαιτείται.
Τεχνική ικανότητα: Πάνω από 1 στους 4 απάντησαν ότι δεν έχουν τεχνικές ικανότητες και μέσα για την υιοθέτηση των ψηφιακών πληρωμών.
Έλλειψη ενημέρωσης: Άλλη έρευνα σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό που πραγματοποιήθηκε το 2019, διαπίστωσε ότι οι τέσσερις στους πέντε δεν γνώριζαν ότι υπάρχουν χρήσιμα ψηφιακά εργαλεία που είναι άμεσα διαθέσιμα.
Στο πλαίσιο αυτό, σε παγκόσμιο επίπεδο, η Visa δεσμεύεται να υποστηρίξει την ψηφιακή μετάβαση επιπλέον 50 εκατομμυρίων μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων κατά την περίοδο της ανασυγκρότησης.
Στην Ευρώπη:
Η Visa ανακοίνωσε μια πρωτοβουλία για την ψηφιακή ενεργοποίηση οκτώ εκατομμυρίων μικρών επιχειρήσεων μετά την πανδημία του Covid-19.
Η πρωτοβουλία παρέχει υποστήριξη σε ΜΜΕ σε τρεις τομείς:
Δημιουργία διαδικτυακής παρουσίας
Δυνατότητα αποδοχής ψηφιακών πληρωμών
Ενθάρρυνση των καταναλωτών να υποστηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις.
Στην Ελλάδα:
Η Visa πραγματοποιεί το «Πρόγραμμα για τα Μικρά Εμπορικά Καταστήματα» που αφορά στην ανάπτυξη των συνεργασιών με εμπόρους μικρότερου μεγέθους, με τη μορφή εθνικών εκστρατειών μάρκετινγκ για την προώθηση της χρήσης καρτών στο «τοπικό σας κατάστημα».
Ειδικότερα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, δόθηκαν κίνητρα στους καταναλωτές να κάνουν τις αγορές τους από αρτοποιεία και μικρά ζαχαροπλαστεία σε ολόκληρη τη χώρα, που υποστηρίζονται από την πλατφόρμα προώθησης των καρτών της Visa.
Σε αυτό το πλαίσιο, τρέχει στην Ελλάδα η καμπάνια με τίτλο «Έλα μέσα και όλοι κερδίζουν», που ενθαρρύνει τους καταναλωτές να επιλέγουν τοπικά καταστήματα για αγορές, προκειμένου να υποστηρίξουν την ανάκαμψή τους και ταυτόχρονα δίνει στους καταναλωτές την ευκαιρία να κερδίσουν προπληρωμένες κάρτες Visa.
Η Visa υποστηρίζει τοπικές επιχειρήσεις σε ολόκληρη τη χώρα, που συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα, συμπεριλαμβάνοντάς τες σε καμπάνιες ενημέρωσης και προώθησης, βοηθώντας έτσι να αυξηθεί η κίνηση σε αυτά τα καταστήματα που επλήγησαν σοβαρά από την τρέχουσα κρίση.
Τέλος, το Visa Foundation ανακοίνωσε τον Απρίλιο τη δέσμευση για παροχή χρηματοδότησης ύψους 210 εκατομμυρίων δολαρίων για την ανάκαμψη από την πανδημία του COVID-19 και την κάλυψη των μακροπρόθεσμων αναγκών των μικρομεσαίων επιχειρήσεων τα επόμενα πέντε χρόνια.
Ερ.: Με ποιους τρόπους η Visa ενθαρρύνει τους καταναλωτές να υποστηρίζουν τις τοπικές επιχειρήσεις;
Απ.: Καθώς η συμπεριφορά των καταναλωτών αλλάζει ταχύτατα στο πλαίσιο του Covid-19, στη Visa ενθαρρύνουμε τους καταναλωτές να ψωνίζουν από τοπικά καταστήματα είτε με φυσική παρουσία είτε διαδικτυακά.
Τα τοπικά καταστήματα, οι ανεξάρτητοι έμποροι, βρίσκονται στο επίκεντρο των κοινοτήτων σε όλη την Ευρώπη, παρέχοντας απασχόληση και ενεργώντας ως η κινητήρια δύναμη για τις τοπικές οικονομίες. Όλες οι επιχειρήσεις, έπρεπε να ανταποκριθούν γρήγορα στις προκλήσεις που προκάλεσε ο COVID-19.
Γενικότερα, με τα καταστήματα κλειστά και τα άτομα να μην μπορούν να μετακινηθούν όπως πριν, οι έμποροι και οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών έπρεπε να είναι σε θέση να πουλήσουν διαδικτυακά για να επιβιώσουν.
Επιπλέον, οι καταναλωτές που μπορεί να ήταν αρχικά διστακτικοί να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο έχουν πλέον αγκαλιάσει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Επομένως οι μικρές επιχειρήσεις θα πρέπει να ενισχυθούν και ως προς αυτή τη δυνατότητα.
Στο πλαίσιο όλων των παραπάνω συνεργαζόμαστε στενά με τους εμπόρους, μεγάλους και μικρούς και τις τράπεζες, για να βεβαιωθούμε ότι είναι σε θέση να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση για ψηφιακό εμπόριο.
Ειδικότερα, για τα καταστήματα που είναι πλέον ανοιχτά, οι πελάτες προτιμούν να πληρώνουν κυρίως ανέπαφα με κάρτες. Γι ‘αυτό εργαζόμαστε πολύ σκληρά ώστε αυτή η μετάβαση να γίνει εύκολα, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές.
Η Visa υποστηρίζει τις μικρές επιχειρήσεις με διάφορους τρόπους. Για παράδειγμα, στη Μεγάλη Βρετανία έγινε μια συνεργασία με την κυβέρνηση για να ενισχυθεί η προτίμηση των καταναλωτών στα κεντρικά μικρά καταστήματα του Λονδίνου. Δόθηκαν έτσι τα Βραβεία Great British High Street το 2018 και το 2019.
Επίσης, για να ενθαρρυνθούν οι καταναλωτές να υποστηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις, στη Visa , μαζί με τους συνεργάτες μας, θέλουμε να δώσουμε τη δυνατότητα στις ΜΜΕ να δέχονται ψηφιακές πληρωμές. Αυτό περιλαμβάνει:
Μείωση του κόστους και επιτάχυνση της διαδικασίας ενεργοποίησης για τις μικρές επιχειρήσεις, μείωση του απαιτούμενου χρόνου από εβδομάδες σε ημέρες.
Παροχή πόρων, καθοδήγησης και εκπαιδευτικών εργαλείων για μικρές επιχειρήσεις.
Συνεργασία με κοινοτικές πλατφόρμες και οργανισμούς σε ολόκληρη την Ευρώπη για να ενημερώσουν τις μικρές επιχειρήσεις σχετικά με τα οφέλη της ψηφιοποίησης και να τις βοηθήσουν να ξεκινήσουν.
Ερ.: Ποιες αλλαγές στην συμπεριφορά των καταναλωτών που παρατηρήθηκαν εν μέσω της πανδημίας θεωρείτε ότι επηρεάζουν δυναμικά την οικονομία;
Απ.: Οι καταναλωτές προτιμούν όλο και περισσότερο τις ανέπαφες πληρωμές για τις αγορές τους. Βλέπουμε σημαντική ετήσια αύξηση των ανέπαφων συναλλαγών, κάτι που είναι πιθανό να αποδοθεί στην αύξηση του ορίου, αλλά και στην αλλαγή του τρόπου πληρωμής για τις εβδομαδιαίες αγορές των νοικοκυριών στα καταστήματα τροφίμων.
Παρατηρούνται δύο κύριες τάσεις: αύξηση των ανέπαφων συναλλαγών και αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ειδικότερα σε επιμέρους τομείς έχουν σημειωθεί οι ακόλουθες εξελίξεις:
Ανέπαφες συναλλαγές:
Η Visa συνεργάστηκε με τις κυβερνήσεις και τον ευρύτερο κλάδο πληρωμών για την αύξηση του ορίου ανέπαφων συναλλαγών σε 24 χώρες της Ευρώπης.
Οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει αυτήν την επιλογή σε όλη την Ευρώπη. Πάνω από το 70% των πληρωμών με Visa γίνονται πλέον ανέπαφα (Απρίλιος 2020)
Στις ευρωπαϊκές χώρες που αύξησαν το όριο, το μερίδιο ανέπαφων συναλλαγών με Visa αυξήθηκε κατά περισσότερο από 10% (Απρίλιος 2019 – Απρίλιος 2020)
Αυτό βοήθησε τους καταναλωτές να κάνουν περισσότερες αγορές, πχ για είδη πρώτης ανάγκης, τρόφιμα κλπ, χωρίς να έρθουν σε επαφή με τερματικά πληρωμών.
Επίσης, σύμφωνα με την αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών στα ψηφιακά μέσα, η αύξηση των ανέπαφων πληρωμών μέσω κινητών θα συνεχίσει να είναι σημαντική. Δίνουμε τη δυνατότητα στους καταναλωτές σε 34 ευρωπαϊκές χώρες να κάνουν ασφαλείς πληρωμές μέσω κινητού ανέπαφα.
Ανέπαφες μετακινήσεις
Η Visa μετατρέπει τις δημόσιες συγκοινωνίες των πόλεων για τους ταξιδιώτες και τους τουρίστες σε μια εύκολη συναλλαγή tap and go.
Το Visa Mass Transit Transaction Model (MTT) βοηθά τους οργανισμούς συγκοινωνιών και τους μεταφορείς να προσθέσουν τη δυνατότητα ανέπαφων συναλλαγών στα σημεία πρόσβασης, έτσι ώστε το μόνο που πρέπει να κάνουν οι επιβάτες είναι απλώς να επιλέξουν μέσο.
Με λιγότερη ανάγκη για χάρτινα εισιτήρια, συντήρηση εκδοτηρίων εισιτηρίων ή μηχανημάτων, κόστος και πόρους διακίνησης μετρητών, η λύση της Visa ωφελεί επίσης τους οργανισμούς συγκοινωνιών να μειώσουν το κόστος τους, προσφέροντας άνετες μετακινήσεις.
Ελλάδα-Αύξηση ανέπαφων συναλλαγών
Στην Ελλάδα το μερίδιο των ανέπαφων συναλλαγών αυξήθηκε κατά περισσότερο από 25%. Η Ελλάδα ήταν ήδη μια ανεπτυγμένη αγορά όσον αφορά τις ανέπαφες πληρωμές (89% διείσδυση των ανέπαφων συναλλαγών).Το όριο ανέπαφων συναλλαγών πληρωμής αυξήθηκε από 25 ευρώ σε 50 ευρώ. Το μέσο ποσό αγοράς με ανέπαφη πληρωμή αυξήθηκε πάνω από 10% (Φεβ 2020 – Απρίλιος 2020)
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Ο Covid-19 επιτάχυνε περαιτέρω την πορεία προς το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η Ελλάδα ήταν ήδη μια αγορά ανεπτυγμένη τεχνολογικά. Η διείσδυση του διαδικτύου στη χώρα είναι 72%, που αντιστοιχεί σε περίπου 8 εκατομμύρια χρήστες.
Το 98% των διαδικτυακών καταναλωτών στην Ελλάδα έχουν καθημερινή πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω των κινητών τους τηλεφώνων.
Σε πολλές από τις αγορές που δραστηριοποιείται η Visa, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας και της Ρουμανίας, σημειώθηκε αύξηση στις συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου άνω του 50% τον Απρίλιο του 2020 (έναντι του Απριλίου του 2019).
Σημειώνεται επίσης ότι στη χώρα μας, σχεδόν το 15% των κατόχων καρτών Visa που παραδοσιακά δεν πραγματοποίησαν αγορές στο διαδίκτυο (για την περίοδο 01 Ιανουαρίου 2019 – 07 Μαρτίου 2020), άλλαξαν συμπεριφορά μετά τον Μάρτιο και πραγματοποιούν συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η VISA στην Ελλάδα πραγματοποίησε καμπάνια ηλεκτρονικού εμπορίου με την Skroutz, την νούμερο 1 διαδικτυακή αγορά στη χώρα (8,5 εκατομμύρια μοναδικοί επισκέπτες τον μήνα) με στόχο να υποστηρίξουμε την απαίτηση των καταναλωτών για πληρωμή με κάρτα αντί για μετρητά κατά την παράδοση των προϊόντων.
Ευρώπη:
Κατά τη διάρκεια της καραντίνας, αλλά και λόγω του ότι η πανδημία ακόμα βρίσκεται σε εξέλιξη, είδαμε το ηλεκτρονικό εμπόριο στο Η.Β. να αυξάνεται σημαντικά. Τα δύο τρίτα (65%) των Βρετανών που ψωνίζουν στο διαδίκτυο αγοράζουν περισσότερα από ό,τι πριν από την καραντίνα.
Ερ.: Κλείνοντας, θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας ορισμένες σκέψεις για τον ρόλο της Visa στον δρόμο προς την ανάκαμψη;
Απ.: Στη Visa παρακολουθούμε τις εξελίξεις, μέσα σε ένα περιβάλλον που διαρκώς μεταβάλλεται λόγω της κοινωνικής και οικονομικής επίδρασης του Covid-19.
Η δέσμευσή μας προς τους πελάτες μας και τις κοινότητες παγκοσμίως είναι αδιαπραγμάτευτη. Η πρωτόγνωρη κατάσταση που βιώνουμε, μας ωθεί ακόμα περισσότερο να διασφαλίσουμε ότι ολόκληρο το οικοσύστημα πληρωμών παραμένει σταθερό και ασφαλές. Θα συνεχίσουμε από την πλευρά μας να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για την ευημερία των υπαλλήλων και των πελατών μας, χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα τη δύναμη, την εμβέλεια και την αξιοπιστία του δικτύου μας, αλλά και τους πόρους που έχουμε για να υποστηρίξουμε τις κοινότητες σε όλο τον κόσμο.
Είμαστε περήφανοι που μπορούμε να διαδραματίσουμε κάποιο ρόλο στην αντιμετώπιση των τρεχουσών προκλήσεων, παρέχοντας πολύτιμη υποστήριξη καθώς προχωράμε προς την ανάκαμψη.
Το βίντεο της συνέντευξης: https://www.youtube.com/watch?v=2qVgkF-IVCI&feature=emb_title