Η Teleperformance βραβεύεται για την καινοτόμο πλατφόρμα ανάλυσης αλληλεπιδράσεων που βελτιώνει την εμπειρία πελατών. Η Teleperformance (TP), ένας παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα των ψηφιακών υπηρεσιών, ανακοίνωσε την πρόσφατη διάκρισή της από το Business Intelligence Group, καθώς έλαβε το Βραβείο Καινοτομίας BIG 2025 για την προηγμένη πλατφόρμα ανάλυσης αλληλεπιδράσεων. Αυτή η πλατφόρμα αξιοποιεί τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη (GenAI) και την επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP), παρέχοντας τη δυνατότητα στους οργανισμούς να ενισχύσουν τα προγράμματα εμπειρίας πελατών τους.
Η πλατφόρμα ανάλυσης αλληλεπιδράσεων βασίζεται σε σύγχρονα, προεκπαιδευμένα μοντέλα AI και αντλεί δεδομένα από ποικιλία αλληλεπιδράσεων, όπως τηλεφωνικές κλήσεις, chat, μηνύματα, email, και social media. Με αυτές τις πληροφορίες, οι ειδικοί της TP μπορούν να ενισχύσουν την εμπειρία των πελατών, να βελτιώσουν την επιχειρησιακή απόδοση και να λαμβάνουν ακριβείς, τεκμηριωμένες αποφάσεις. Οι επιχειρήσεις που υιοθετούν την πλατφόρμα αναφέρουν σημαντικές βελτιώσεις στην επίλυση αιτημάτων, στη συμμόρφωση και στην ικανοποίηση των πελατών, γεγονός που οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων.
Η βραβευμένη πλατφόρμα GenAI και NLP ενσωματώνεται στα TP Microservices, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να ενσωματώσουν προηγμένες λύσεις AI στο υπάρχον οικοσύστημά τους χωρίς να απαιτούνται μεγάλες αλλαγές. Αυτές οι υπηρεσίες cloud υλοποιούν το όραμα της Teleperformance για τη Διαχείριση Εμπειρίας Πελατών (CEM), προσφέροντας στις εταιρείες την ευκαιρία να επιταχύνουν την ανάπτυξή τους.
Τα Βραβεία Καινοτομίας BIG αναγνωρίζουν οργανισμούς και επαγγελματίες που ξεπερνούν τα όρια του κλάδου τους, με κριτήρια που περιλαμβάνουν τη δημιουργικότητα και τα μετρήσιμα αποτελέσματα. Οι νικητές επιλέγονται από μια επιτροπή ειδικών και επιχειρηματικών ηγετών. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Βραβεία Καινοτομίας BIG, μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα τους.
Πηγή περιεχομένου: in.gr