Η σοκολάτα Ντουμπάι κερδίζει δημοτικότητα και αναγνωρισιμότητα στην αγορά, προκαλώντας μεγάλο ενδιαφέρον. Με ραγδαία ανάπτυξη και ενθουσιασμό που προήλθε από το TikTok, η σοκολάτα Ντουμπάι κερδίζει όλο και περισσότερους υποστηρικτές στην ευρωπαϊκή αγορά, όπου αρχίζει να κατατάσσεται ως φυσικό προϊόν στα ράφια των καταστημάτων. Αρχικά, ωστόσο, ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά μέσω διαδικτύου.
Η αρχική ιδέα ανήκει στη σοκολατοποιό Σάρα Χαμουντά, η οποία επινόησε τη συνταγή κατά τη διάρκεια της δεύτερης εγκυμοσύνης της για να ανακουφίσει τις λιγούρες της. Τα κύρια συστατικά της είναι σοκολάτα κουβερτούρα, κρέμα από φυστίκι Αιγίνης και τραγανό φύλλο κανταΐφι, καθιστώντας την μια μοναδική γευστική εμπειρία.
Στη Γερμανία, 19 ενεργές αιτήσεις εμπορικών σημάτων υπάρχουν για γλυκά που περιλαμβάνουν τον όρο Ντουμπάι, με περισσότερες από 30 τέτοιες αιτήσεις σε όλη την Ευρώπη έως τις 4 Δεκεμβρίου 2024.
Όμως, μπορεί οποιοσδήποτε να ονομάσει το προϊόν του σοκολάτα του Ντουμπάι; Η παρασκευή της συγκεκριμένης σοκολάτας είναι σχετικά εύκολη, ωστόσο η ονομασία της υπόκειται σε νομικούς περιορισμούς.
Η Πράξη της Γενεύης και η Συμφωνία της Λισαβόνας παρέχουν προστασία για προϊόντα με βάση τη γεωγραφική τους προέλευση, αν και τα ΗΑΕ δεν είναι μέλος αυτής της συνθήκης. Ωστόσο, η Γερμανία επισημαίνει ότι οι διμερείς συμφωνίες θα μπορούσαν να εξασφαλίσουν προστασία.
Εν τέλει, η σοκολάτα Ντουμπάι έχει καταλήξει να είναι ένας γενικός όρος που περιγράφει τη σοκολάτα με γέμιση κρέμας φιστικιού και κανταΐφι, παρόμοια με την περίπτωση άλλων προϊόντων που είναι ευρέως κατανοητά.
Πηγή περιεχομένου: in.gr