Ανακαλύψτε γιατί τα σούπερ μάρκετ είναι το κλειδί για την αυθεντική εμπειρία ταξιδιού. Ο Michael Soud, συνιδρυτής του Travel Insighter και ταξιδιώτης σε 106 χώρες, επισημαίνει τη σημασία των σούπερ μάρκετ σε κάθε του ταξίδι. Μια επίσκεψη σε ένα σούπερ μάρκετ προσφέρει μια ανθρωπολογική εμπειρία που αποκαλύπτει τις προτιμήσεις των τοπικών κοινοτήτων, δήλωσε σε συνέντευξή του στην Jamie Davis Smith της ιστοσελίδας HuffPost. Τα σούπερ μάρκετ δεν είναι απλώς χώροι ψώνισης· λειτουργούν ως πολιτιστικοί πυρήνες που προσφέρουν ανεκτίμητες γνώσεις για τη ζωή των ντόπιων.
Εξετάζοντας τα ράφια, ο Soud εστιάζει ιδιαίτερα στα κατεψυγμένα τρόφιμα, καθώς αυτά συνήθως αντικατοπτρίζουν τα τοπικά βασικά προϊόντα. Ο Abdellah Bouraihan, ξεναγός της Intrepid στο Μαρόκο, συμφωνεί ότι η επίσκεψη σε σούπερ μάρκετ προσφέρει μια αυθεντική γεύση από την καθημερινή ζωή των ντόπιων και βοηθά τους ταξιδιώτες να κατανοήσουν τα προϊόντα που είναι δημοφιλή στην περιοχή.
Επιπλέον, οι ταξιδιώτες έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν σνακ και μπαχαρικά που δεν διατίθενται στα τουριστικά καταστήματα. Ο Bouraihan υπογραμμίζει την αξία των σούπερ μάρκετ στην κατανόηση των γαστρονομικών εξελίξεων, αφού συνδυάζουν παραδοσιακά προϊόντα με διεθνείς γεύσεις. Η εμπειρία αυτή προσφέρει στους επισκέπτες τη δυνατότητα να κατανοήσουν τη γαστρονομική κουλτούρα της χώρας, ιδίως αν έχουν περιορισμένο χρόνο στη διάθεσή τους.
Η Amanda K. Lindquist, executive chef στο Wailea Beach Resort, επιβεβαιώνει ότι τα σούπερ μάρκετ επηρεάζουν την μαγειρική της πρακτική. Ανακαλύπτει νέες γεύσεις και μπαχαρικά που εμπλουτίζουν το μαγειρικό της στυλ, προωθώντας τη δημιουργικότητά της τόσο στο σπίτι όσο και στη δουλειά.
Φωτογραφία: Joan Tran | Unsplash | Ιαπωνία
Φωτογραφία: Peter Bond | Unsplash | Αμερική
Φωτογραφία: Alana Harris | Unsplash | Γαλλία
*Με πληροφορίες από: HuffPost | Κεντρική φωτογραφία θέματος: Maxim Makarov*
Πηγή περιεχομένου: in.gr