Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων και διπλασιασμό εσόδων έως το 2030

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων και διπλασιασμό εσόδων έως το 2030

Το Netflix στοχεύει σε 1 τρισεκατομμύριο δολάρια κεφαλαιοποίηση και διπλασιασμό εσόδων έως το 2030. Το Netflix επιδιώκει να πετύχει κεφαλαιοποίηση ύψους 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων και να διπλασιάσει τα έσοδά του μέχρι το 2030. Αυτοί οι φιλόδοξοι στόχοι αναδεικνύουν τη σημασία της εταιρείας ως του μεγαλύτερου παγκόσμιου παρόχου streaming. Τα στελέχη ήταν αισιόδοξα για τις προοπτικές ανάπτυξης της εταιρείας στην ετήσια συνάντηση επιχειρηματικής ανασκόπησης, παρά τις αυξανόμενες ανησυχίες στη Wall Street. Οι στόχοι περιλαμβάνουν έσοδα, πωλήσεις από διαφημίσεις και λειτουργικά κέρδη έως το 2030, όπως επιβεβαίωσαν πηγές που μίλησαν με την Wall Street Journal.

Η εταιρεία, που φιλοξενεί δημοφιλείς εκπομπές όπως το Adolescence και το Black Mirror, επιθυμεί να αυξήσει τα έσοδά της από 39 δισεκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο έτος, προγραμματίζοντας να κερδίσει περίπου 9 δισεκατομμύρια δολάρια από παγκόσμιες πωλήσεις διαφημίσεων έως το 2030. Το Netflix δεν αποκαλύπτει τα έσοδά του από τις διαφημίσεις, αλλά οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι θα ξεπεράσουν τα 2,15 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος στις ΗΠΑ.

Επιπλέον, στοχεύει να τριπλασιάσει τα λειτουργικά του έσοδα από 10 δισεκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο έτος. Αυτή τη στιγμή, η κεφαλαιοποίηση της αγοράς της εταιρείας αγγίζει σχεδόν τα 400 δισεκατομμύρια δολάρια. Παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ανταγωνιστές της, το Netflix συνεχίζει να ενισχύει τη θέση του στην αγορά.

Με 301,63 εκατομμύρια συνδρομητές στο τέλος του περασμένου έτους, ο στόχος της εταιρείας είναι να φτάσει τους 410 εκατομμύρια συνδρομητές μέχρι το 2030. Η προσέλκυση νέων πελατών στις Η.Π.Α. είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανάπτυξής της.

Η διαφημιστική επιχείρηση της εταιρείας, που ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2022, έχει αρχίσει να αποκτά δυναμική, με το 43% των νέων εγγραφών να επιλέγουν την έκδοση που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Το Netflix προετοιμάζεται για την ετήσια περίοδο πωλήσεων διαφημίσεων, αναμένοντας να πραγματοποιήσει μια σημαντική παρουσίαση για τους διαφημιστές σύντομα.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play