Βιντεοπαιχνίδια: Πώς επηρεάζει η έλλειψη καθορισμένου τέλους την εμπειρία του παίκτη;

Βιντεοπαιχνίδια: Πώς επηρεάζει η έλλειψη καθορισμένου τέλους την εμπειρία του παίκτη;

Ανακαλύψτε την επιρροή των βιντεοπαιχνιδιών χωρίς προκαθορισμένο τέλος στην εμπειρία του παίκτη. Ο Μάικλ Καν Αρτιάγκα πέτυχε αυτό που κανένας σε ολόκληρο τον κόσμο δεν κατάφερε σε 38 χρόνια. Έφτασε μέχρι το τέλος το Tetris σε κονσόλα Nintendo. Πρόκειται για ένα κλασικό βιντεοπαιχνίδι από τη δεκαετία του 1980, στο οποίο στόχος είναι να στοιβαχτούν γραμμές από τουβλάκια με όσο το δυνατόν λιγότερα κενά.

Το Tetris είναι απίστευτα δημοφιλές. Το παιχνίδι και τα παράγωγά του έχουν πουλήσει περισσότερα από 425 εκατομμύρια αντίτυπα μέχρι σήμερα. Ο 16χρονος Μάικλ, ο οποίος μετέδωσε ζωντανά την επιτυχία του στο Twitch με τίτλο dogplayingtetris, χρειάστηκε 80 λεπτά για να ολοκληρώσει 255 επίπεδα. Μετά το 255ο επίπεδο, ωστόσο, δεν εμφανίστηκαν στην οθόνη συγχαρητήρια ή εικονική βροχή από κομφετί.

Πολλά βιντεοπαιχνίδια, όπως το Tetris ή το ψηφιακό παζλ Candy Crush, δεν έχουν προκαθορισμένο τέλος και το ένα επίπεδο διαδέχεται το επόμενο. Στην περίπτωση του Super Mario, ο παίκτης καλείται να αποφασίσει αν θα συνεχίσει με νέες αποστολές μόλις ολοκληρώσει το παιχνίδι.

Το κλασικό βιντεοπαιχνίδι Minecraft, από την άλλη, προσφέρει στους παίκτες την ελευθερία να καθορίσουν οι ίδιοι τους στόχους τους και να επιλέξουν πώς θα εξελιχθεί η εμπειρία. Η κορυφαία αυτή επιλογή έχει προκαλέσει φιλοσοφικές συζητήσεις σχετικά με την φύση του παιχνιδιού και την αλληλεπίδραση των παικτών με τον εικονικό κόσμο.

Loading