Η υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Ζέττα Μακρή, κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής της στο 5ο Olympia Forum, επικεντρώθηκε στον ρόλο της πανδημίας στην επιτάχυνση της τεχνολογικής αναβάθμισης στην Εκπαίδευση στην Ελλάδα, καθώς και στις 5 ψηφιακές μεταρρυθμίσεις της φετινής σχολικής χρονιάς στο πάνελ με θέμα: «Η ψηφιακή καινοτομία στην Εκπαίδευση».
«Η περίοδος της πανδημίας επιτάχυνε την τεχνολογική αναβάθμιση στην εκπαίδευση. Πλέον δίνεται η δυνατότητα για ψηφιακή εγγραφή στα σχολεία, ψηφιακή εγγραφή και μετεγγραφή στα πανεπιστήμια, καθώς επίσης και η απόδοση τίτλων σπουδών, η ηλεκτρονική γνωστοποίηση αποτελεσμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων και η ανάληψη καθηκόντων για τους αναπληρωτές», ανέφερε η κα. Μακρή.
Η υφυπουργός σημείωσε ότι τα σχολεία έχουν εξοπλιστεί με κιτ ρομποτικής και διαδραστικούς πίνακες, ενώ στάθηκε στις πέντε μεταρρυθμίσεις της φετινής χρονιάς που αφορούν την ψηφιακή καινοτομία: το ψηφιακό φροντιστήριο, η πλατφόρμα e-εγγραφές, η αυτόνομη ψηφιακή τάξη, η αναβάθμιση του μαθήματος της πληροφορικής με νέα ψηφιακά βιβλία και η πλατφόρμα κατά του σχολικού εκφοβισμού, stop bullying.
Ο Αριστείδης Σάμιτας, αντιπρύτανης Οικονομικών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπογράμμισε ότι «τα ψηφιακά εργαλεία μας πήγαν σε μία άλλη εποχή, που μας βοηθά να είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί».
Ο Δημήτρης Μούρτζης, αντιπρόεδρος Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Πατρών, τόνισε ότι οι δεξιότητες και οι ικανότητες που απαιτούνται έχουν αλλάξει δραματικά και η ψηφιακή τεχνολογία στην εκπαίδευση βοηθά στην κατεύθυνση της σύγκλισης.
Ο Χρήστος Καλλονιάτης, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, αναφέρθηκε στην αναγκαστική υιοθέτηση ψηφιακών εργαλείων, τονίζοντας ότι το Πανεπιστήμιο Αιγαίου ανέπτυξε γρήγορα ψηφιακές λύσεις για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του. Ωστόσο, προειδοποίησε για τους κινδύνους που προκύπτουν από την επιταχυνόμενη υιοθέτηση ψηφιακών υπηρεσιών χωρίς κατάλληλη προετοιμασία.
Ο Νικόλαος Μουρτζίλας, ιδιοκτήτης & CEO της Easy Education, επεσήμανε ότι η καινοτομία έγκειται στο σχεδιασμό των ψηφιακών εργαλείων, ώστε να υποστηρίζουν τη διαδικασία μάθησης και ανάπτυξης δεξιοτήτων.
Φωτογραφίες από το συνέδριο: