INTIME

Θεσσαλονίκη: Οριστικά χωρίς σύνδεση με τις Σποράδες!

Οριστικά χωρίς δρομολόγια από και προς τις Σποράδες θα μείνει η Θεσσαλονίκη το καλοκαίρι. Η συντονισμένη προσπάθεια των τριών δημάρχων των νησιών, να μεταπείσουν τη «Hellenic SeaWays», έπεσε στο κενό. Ως εκ τούτου, η εταιρεία εμμένει στην απόφασή της, να μη δρομολογήσει την απ’ ευθείας σύνδεση με ταχύπλοο, των τριών νησιών με τη Θεσσαλονίκη, την προσεχή θερινή περίοδο.

Συνάντηση στον Πειραιά, αλλά…

Οι εκπρόσωποι της ακτοπλοϊκής εταιρείας είχαν συνάντηση στον Πειραιά με τους δημάρχους Σκιάθου, Δημήτρη Πρεβεζάνο, Σκοπέλου, Χρήστο Βασιλούδη και Αλοννήσου, Πέτρο Βαφίνη. Οι δήμαρχοι ζήτησαν από τους επιτελείς της εταιρείας να αναθεωρήσουν την απόφασή τους και να υπάρξει επαναλειτουργία της γραμμής, όπως είχε γίνει τα δύο τελευταία χρόνια.

Παρ’ όλα αυτά, η «Ηellenic SeaWays» ήταν αρνητική στο αίτημα των δημάρχων. Επικαλέστηκε, μάλιστα, και στοιχεία της εταιρείας που «επιβάλλουν» αυτή την απόφαση. Σύμφωνα με αυτά, λοιπόν, η απ’ ευθείας σύνδεση με το ταχύπλοο FlyingCut 4 επί δύο χρόνια, δεν απέφερε τα προσδοκώμενα οικονομικά αποτελέσματα στην εταιρεία. Η συνέχιση των δρομολογίων, συνεπώς, κρίνεται ασύμφορη οικονομικά για την εταιρεία. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο και αποφασίστηκε η διακοπή της.

Παρέμβαση Μπουτάρη

Αξίζει να σημειωθεί, ότι σχετική παρέμβαση υπέρ της υπέρ της διατήρησης της γραμμής έκανε και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης. Ο ίδιος, εξάλλου, ήταν από τους βασικούς υποστηρικτές της σύνδεσης της πόλης με τα τρία νησιά των Σποράδων. Ο κ. Μπουτάρης και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Σπύρος Πέγκας, καλωσόρισαν από την πρώτη στιγμή την επανέναρξη λειτουργίας της γραμμής.

Τα δύο τελευταία χρόνια που λειτούργησε η απ’ ευθείας σύνδεση Θεσσαλονίκης – Σποράδων, διακινήθηκαν περισσότεροι από 120.000 επιβάτες. Μέσω των δρομολογίων, εξυπηρετήθηκαν οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης, της Βόρειας Ελλάδας γενικότερα, καθώς και οι Βαλκάνιοι τουρίστες, που δεν ήταν, έτσι, υποχρεωμένοι να φθάνουν στα τρία νησιά αποκλειστικά μέσω Βόλου.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο που προκύπτει, είναι ότι η ίδια εταιρεία έχει δρομολογημένα στη γραμμή Βόλου – Σποράδων δικά της πλοία και ταχύπλοα, των οποίων το μεταφορικό έργο μειώθηκε κατά τη λειτουργία της γραμμής Θεσσαλονίκης – Σποράδων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ