Αναδίπλωση από τη ΔΕΗ μετά την κατακραυγή των καταναλωτών για το “χαράτσι” του ενός ευρώ ανά έντυπο λογαριασμό.
Όπως αποφασίστηκε θα μετατραπεί προς όφελος των καταναλωτών που επιλέγουν να λαμβάνουν τους λογαριασμούς τους ηλεκτρονικά.
Σύμφωνα με όσα είπε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης Μανώλης Παναγιωτάκης, η εταιρεία αποφάσισε τελικώς να χορηγήσει κίνητρο μειώνοντας κατά ένα ευρώ την αξία του λογαριασμού που δεν επιθυμούν να λαμβάνουν έντυπα τον λογαριασμό τους.
Εδώ και δύο μήνες, οι πελάτες της ΔΕΗ που συνεχίζουν να λαμβάνουν σε έντυπη μορφή τους λογαριασμούς τους επιβαρύνονται με χρέωση του ενός ευρώ.
Προηγήθηκε και παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή
Υπενθυμίζεται ότι η απόφαση της ΔΕΗ για το «χαράτσι» είχε προκαλέσει την παρέμβαση του Συνήγορου του Καταναλωτή πριν από λίγο καιρό.
Σε επιστολή που απέστειλε στην ΔΕΗ Α.Ε., ο Συνήγορος του Καταναλωτή επεσήμαινε ότι η συγκεκριμένη επιβάρυνση, που αφορά περίπου 7.000.000 πελάτες της εταιρείας, αποτελεί μονομερή τροποποίηση της έως τώρα ακολουθούμενης πρακτικής αποστολής έγχαρτων λογαριασμών ΔΕΗ, κατ’ εφαρμογή της υφιστάμενης σύμβασης, η οποία δεν μπορεί να γίνει χωρίς την ρητή συναίνεση του καταναλωτή.