Το σημαντικό πρόβλημα επικοινωνίας που υπήρξε ανάμεσα στην Ελληνική Αστυνομία και την Πυροσβεστική υπηρεσία την ημέρα που ξέσπασε η φονική πυρκαγιά στο Μάτι, έφερε στο φως της δημοσιότητας η εφημερίδα «Καθημερινή» .
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, ενδεικτικό του προβλήματος που υπήρχε ανάμεσα στις δύο υπηρεσίες ασφαλείας ως προς την άμεση αντιμετώπιση της πυρκαγιάς, είναι ότι οι αξιωματικοί που εκτελούσα υπηρεσία εκφωνητών στο κέντρο επιχειρήσεων της ΓΑΔΑ, τηλεφωνούσαν στο συντονιστικό κέντρο της Πυροσβεστικής, αλλά απάντηση δεν έπαιρναν.
Σύμφωνα μάλιστα με επίσημο έγγραφο το οποίο αναμένεται να σταλεί σύντομα στον προϊστάμενο της εισαγγελίας Πρωτοδικών που μετέχει στην έρευνα για τα αίτια της πυρκαγιάς «η ενημέρωση της ΓΑΔΑ ήταν αποκλειστικά από τις αστυνομικές δυνάμεις που βρισκόταν στο σημείο».
Τούτο σημαίνει ότι κανένας από τους πέντε τηλεφωνικούς αριθμούς έκτακτης ανάγκης της Πυροσβεστικής δεν λειτουργούσε παρά τις συνεχόμενες κλήσεις από την πλευρά της ΓΑΔΑ, ενώ η μοναδική επικοινωνία που υπήρξε σύμφωνα με υπηρεσιακό έγγραφο σημειώθηκε όταν στέλεχος της Πυροσβεστικής επικοινώνησε με το 100 προκειμένου να ενημερώσει για την ύπαρξη εγκλωβισμένων ατόμων στην περιοχή του Νέου Βουτζά.
Τα στοιχεία αυτά, έρχονται να προστεθούν στις πρόσφατες δηλώσεις του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αξιωματικών της αστυνομίας, Γιάννη Κατσιαμάκα, ο οποίος κατήγγειλε ότι «η Πυροσβεστική δεν μας έδωσε καμιά ενημέρωση, ούτε καν για το που κατευθύνεται το κύριο μέτωπο. Μέχρι τις 18.10 το απόγευμα που πέρασε τη Λεωφόρο Μαραθώνος δεν υπήρξε καμιά απολύτως ενημέρωση».