Σειρά ερωτημάτων θέτει η αναπληρώτρια τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Θ. Πέρκα, μετά τις «αόριστες εξαγγελίες», όπως αναφέρει, του κ. Μητσοτάκη και του υπουργού ΥΠΟΜΕ, Κώστα Καραμανλή.
Συγκεκριμένα, η κ. Πέρκα θέτει τα εξής ερωτήματα: «Θα προχωρήσουν την ανανέωση του στόλου λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη; Θα προχωρήσουν στη συντήρηση και εκσυγχρονισμό των συρμών του ηλεκτρικού που εμείς εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση; Θα συνεχίσουν την πορεία ενίσχυσης του Ελληνικού Σιδηρόδρομου;».
Αναφέρει ακόμη ότι «η έτοιμη από καιρό κυβέρνηση Μητσοτάκη εξήγγειλε την ήδη έτοιμη ρύθμιση για μείωση φόρου στα κράνη, την αφηρημένη ενίσχυση των συγκοινωνιών και την αόριστη προώθηση μεγάλων έργων» και προσθέτει: «Ωστόσο, δεν ακούσαμε κουβέντα για σιδηρόδρομο, για συνδυασμένες μεταφορές, για εφοδιαστική αλυσίδα (logistics)». Επ’ αυτού, θέτει το ερώτημα: «Θα συνεχίσουν τον Εθνικό Σχεδιασμό για την εφοδιαστική αλυσίδα; Θα συνεχίσουν τον Εθνικό Στρατηγικό Σχεδιασμό Μεταφορών που διαμορφώσαμε σε συνεργασία με ΕΕ και ΕΤΕΠ;».
Επιπλέον, ρωτά αν «θα ολοκληρώσουν τα έργα που εμείς έχουμε δρομολογήσει (οδικά, σιδηροδρομικά, αντιπλημμυρικά) στους χρόνους τους».
Τέλος, σχολιάζει: «Εμείς να δείτε τι παραλάβαμε και σε αυτόν τον τομέα κ. Μητσοτάκη: Το σκάνδαλο ΟΑΣΘ, τα πλαστά εισιτήρια, τα κανιβαλισμένα λεωφορεία της ΟΣΥ που ενίοτε παίρναν και φωτιά, τα παρατημένα οδικά και σιδηροδρομικά έργα, την έλλειψη οποιουδήποτε είδους σχεδιασμού, την παραμέληση των νέων τεχνολογιών, την πλήρη απαξίωση του τομέα των μεταφορών».