Ανακαλύψτε τις αλλαγές στο ιδιοκτησιακό καθεστώς στάθμευσης στις πιλοτές και την επίδρασή τους στους ενοίκους. Οι πιλοτές, μέχρι πρότινος, είχαν δημιουργήσει μια συνεχή πηγή εντάσεων και διαφωνιών μεταξύ των ενοίκων των παλιών πολυκατοικιών, που χτίστηκαν κυρίως στις δεκαετίες του ’70, ’80 και ’90. Η ρύθμιση του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης έχει αλλάξει τα δεδομένα, ενσωματώνοντας τις θέσεις στάθμευσης στις πιλοτές στο ποσοστό συνιδιοκτησίας των οικοπέδων, χωρίς να απαιτείται η σύμφωνη γνώμη των συνιδιοκτητών. Ωστόσο, δύο χρόνια μετά την εφαρμογή αυτής της ρύθμισης, πολλοί δεν γνωρίζουν τις σχετικές αλλαγές που έχουν επηρεάσει το ιδιοκτησιακό καθεστώς των πιλοτών.
Για την ενημέρωση των ενοίκων, ΤΑ ΝΕΑ, σε συνεργασία με την ΠΟΜΙΔΑ, προσφέρουν μέσα από δέκα ερωτήσεις και απαντήσεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τις πιλοτές, με στόχο να μειωθούν οι συγκρούσεις μεταξύ των ενοίκων σχετικά με τη στάθμευση.
Οι χώροι στάθμευσης που βρίσκονται στην πιλοτή θεωρούνται παρακολουθήματα των ιδιοκτησιών και δεν μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο χωριστής ιδιοκτησίας, ενώ οι κλειστές θέσεις του ισογείου και οι θέσεις του υπογείου είναι αυτοτελείς ιδιοκτησίες. Οι ανοιχτοί χώροι στάθμευσης μπορούν τώρα να νομιμοποιηθούν πλήρως, με τη δυνατότητα μεταβίβασης είτε προς άλλους ιδιοκτήτες εντός της πολυκατοικίας είτε ως παρακολουθήματα στις κύριες χρήσεις. Οι ιδιοκτήτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να προβούν σε μονομερείς τροποποιήσεις των συμβάσεων τους, καθιστώντας τον ανοιχτό χώρο στάθμευσης μέρος της αποκλειστικής τους χρήσης, εφόσον προκύψει η σύμφωνη γνώμη των λοιπών συνιδιοκτητών.
Πηγή περιεχομένου: in.gr