Η οργανωτική επιτροπή ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των έργων του 2ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών, που πραγματοποιήθηκε την σχολική χρονιά 2019-2020.
Εκατοντάδες μαθητές και μαθήτριες από όλη την Ελλάδα συμμετείχαν, κάτω από αντίξοες συνθήκες, στο φετινό διαγωνισμό με τη στήριξη των εκπαιδευτικών τους και πειραματίστηκαν μαθαίνοντας με τις Ανοιχτές Τεχνολογίες. Στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών δήλωσαν συμμετοχή περισσότεροι από 2.000 μαθητές και 260 εκπαιδευτικοί με 243 ομάδες από όλες τις περιφέρειες της χώρας. Σε 205 ομάδες μαθητών που συνέχισαν στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού, χορηγήθηκε ο εξοπλισμός για να υλοποιήσουν το έργο τους.
Οι ομάδες που διακρίθηκαν, όπως ανακοίνωσε ο Οργανισμός Ανοικτών Τεχνολογιών (ΕΛΛΑΚ), ήταν:
Νηπιαγωγεία:
– 1ο Νηπιαγωγείο Μουρικίου με το έργο “Save Me…Steam”
– 3ο Νηπιαγωγείο Αργυρούπολης με το έργο «Ο Αρχύτας μάς μαθαίνει τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας»
– 1ο και 2ο Νηπιαγωγείο Παλαιοχώρας Χανίων με το έργο Robotechnakia
– 1ο Νηπιαγωγείο Λητής με τα έργα “Εξερευνητές” και “Προστάτες Περιβάλλοντος”
– Νηπιαγωγείο Λίμνης με το έργο “Παιχνίδι ανακύκλωσης με QR codes”
Δημοτικά:
– 1ο Δημοτικό Σχολείο Μουρικίου με το έργο «Διόσκουροι»
– 1 Δημοτικό σχολείο Μουρνιών – Δημοτικό σχολείο Αγροκηπίου με το έργο «The Airbot Project»
– 1ο Δημοτικό Σχολείο Σκύδρας με το έργο «Ενεργειακά έξυπνο σπίτι»
– Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ‘Αξιον Εστί’ με το έργο «Project Smart Lights»
– Εκπαιδευτήρια ΓΕΝΕΣΙΣ Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο με το έργο «Άμεση ανίχνευση, ειδοποίηση και επέμβαση σε περίπτωση πυρκαγιάς»
Γυμνάσια:
– Όμιλος Μικροί Χάκερ – Πειραματικό Δημοτικό Φλώρινας για την κατηγορία Γυμνασίου με το έργο «Enviroment-gets-social»
– 1ο Γυμνάσιο Ρόδου με το έργο Smart EcoPot
– 1ο Γυμνάσιο Αγίου Δημητρίου με το έργο EnvironmentALL
– 3o Γυμνάσιο Κερατσινίου με το έργο «Συλλέκτης-ελεγκτής όξινης βροχής»
– 2ο Γυμνάσιο Χρυσούπολης με το έργο «Περιβαλλοντικός πολυαισθητήρας»
– 2ο Γυμνάσιο Μελισσίων με το έργο «Δημιουργία ηλιακού φορτιστή»
Λύκεια:
– 3ο ΓΕΛ Βέροιας με το έργο i-bin
– 10ο Γενικό Λύκειο Λάρισας με το έργο OCEANIS
– 3ο ΓεΛ Σερρών με το έργο EcoDefenders
– 1o ΓΕΛ Ραφήνας με το έργο Smartsolar
– 3ο ΓΕΛ Κομοτηνής με το έργο «Έξυπνος Κάδος Ανακύκλωσης με Διαλογή στην Πηγή»
– 7o ΓΕΛ Καλαμαριάς με το έργο «Σχέδιο κατανομής και αναγώρισης απορριμμάτων»
ΕΠΑΛ:
– 1ο ΕΠΑΛ Τρικάλων με το έργο «Το Αειφόρο Σχολείο»
– Ζάννειο ΕΠΑΛ Πειραιά-1o ΕΚ Πειραιά με το έργο «Θερμοκήπιο με την ενέργεια του ήλιου και του νερού»
– ΕΠΑΛ Κισάμου- ΓΕΛ Κισάμου με το έργο Solar Tracker
– 2ο ΕΠΑΛ Σιβιτανιδείου με το έργο EcoFarmBot
– Εσπερινό ΕΠΑΛ Ευόσμου με το έργο “E-Harvest-Ευφυής Συγκομιδή”
ΙΕΚ
– ΔΙΕΚ Πάτρας με το έργο «How to «Agruino» using Arduino»
Ανεξάρτητες ομάδες
Δημοτικά:
– Robots@MET με το έργο «Ρομποτικό αυτόνομο όχημα για την αποψίλωση ζιζανίων»
– noesisHUB με το έργο Smart ELectrolysis based on GrEen ENergy (SELEN)
Γυμνάσια:
– CoderDojo Votanikos με τα έργα «Ιππότης της Θάλασσας» και «Ιππότης της Στεριάς»
Στη διεύθυνση https://openedtech.ellak.gr παρουσιάζονται όλες τοι ιδέες που υλοποίησαν οι μαθητές και διατίθενται με ελεύθερες άδειες χρήσης, ώστε να χρησιμοποιούνται ως εκπαιδευτικό υλικό από όλα τα σχολεία.