365shop: Πώς μπορούν να αποζημιωθούν οι καταναλωτές μετά το αιφνιδιαστικό λουκέτο

365shop: Πώς μπορούν να αποζημιωθούν οι καταναλωτές μετά το αιφνιδιαστικό λουκέτο

Τι απαντά η εταιρεία Skroutz μέσω της οποίας έγιναν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες – “Βροχή” καταγγελιών και μπαράζ αναρτήσεων στα social media από τους καταναλωτές

Η εταιρεία Skroutz, μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιείται στις αγορές μέσω διαδικτύου εξέδωσε ανακοίνωση που αφορά τους καταναλωτές που αν και πλήρωσαν τα προϊόντα που παρήγγειλαν μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Skroutz δεν τα παρέλαβαν ποτέ. Καταναλωτές της συγκεκριμένης εταιρείας καταγγέλλουν ότι παρά το ότι πληρώθηκαν κανονικά οι παραγγελίες τους, δεν παραδόθηκαν ποτέ. Στην ιστοσελίδα της 365shop υπάρχει πλέον μόνο η ένδειξη «365shop σύντομα κοντά σας».

Όπως αναφέρει η Skroutz στην ανακοίνωσή της:

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι διέκοψε οριστικά τη συνεργασία με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα «365shop». Παράλληλα αναφέρει ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace.

Η εταιρεία παραδέχεται ότι φτάνουν συνεχώς καινούργια αιτήματα για αποζημίωση από καταναλωτές που δεν παρέλαβαν τα προϊόντα τα οποία πλήρωσαν και αναφέρει τις επιλογές που υπάρχουν και συγκεκριμένα:

–    Οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας -χρεωστικής ή πιστωτικής- μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας, μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

–    Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με τη μορφή κουπονιού -ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους- μέσω του Skroutz Marketplace.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης ότι «η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους».

Δείτε επίσης: #Cancel_Skroutz: Σάλος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για απάτη μέσω της δημοφιλούς σελίδας

Loading

Play