Η Αστυνομία άρχισε να διενεργεί έρευνα για το περιστατικό
Μετά από απόφαση του Αντιδημάρχου Αγρινίου Χρήστου Ζαρκαβέλη αναστέλλεται η αυριανή λειτουργία του 1ου ΓΕΛ Αγρινίου.
Η απόφαση ελήφθη καθώς, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, σημειώθηκαν εκτεταμένες ζημιές που δεν επιτρέπουν τη διεξαγωγή των μαθημάτων. Ορισμένοι δράστες έσπασαν σχεδόν όλα τα τζάμια της κεντρικής εισόδου αλλά και γύρω από το σχολείο.

Η Διεύθυνση του σχολείου αμέσως ειδοποίησε τη Δημοτική Αρχή και την Αστυνομία που ενεργεί την έρευνα.
«Τα σχολεία είναι χώροι γνώσης, κοινωνικοποίησης και δημιουργίας για τα παιδιά μας και δεν πρέπει να αντικρίζουν τέτοιες πρωτοφανείς πράξεις βανδαλισμού. Προχωρούμε άμεσα σε αποκατάσταση των ζημιών, ώστε το κτίριο να είναι ξανά λειτουργικό», ανέφερε σχετικά ο Αντιδήμαρχος Αγρινίου Χρήστος Ζαρκαβέλης, σύμφωνα με το agrinionews.gr.
Δείτε επίσης: «Λευκή» ισοπαλία στο Αγρίνιο για Παναιτωλικό και Βόλο
- Γιάννης Σγουρός: Υποψήφιος του ΠΑΣΟΚ στην Α Αθηνών μετά τη συνάντηση με τον Ανδρουλάκη
- Ενισχύσεις πυροσβεστικών δυνάμεων στον Ορχομενό για την καταπολέμηση της φωτιάς
- Κενό γράμμα οι νέες αρμοδιότητες του ΣΕΠΕ, προειδοποιεί ο Σακελλαρίδης αν δεν διπλασιαστούν οι θέσεις εργασίας
- Η Ρωσία κλείνει το προξενείο της Ρουμανίας στην Αγία Πετρούπολη ως απάντηση
- Καλοκαίρι και λογαριασμός ρεύματος: Πώς να περιορίσετε την αύξηση και να ελέγξετε την κατανάλωση
![]()

