Σε κρίσιμη κατάσταση βρίσκεται η κατάσταση της υγείας του Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά, που παλεύει με τον κορονοϊό.
Όπως αναφέρει το tempo24.news εχθές το βράδυ (Τετάρτη 1/12) στο Νοσοκομείο Αγρινίου όπου νοσηλεύεται , οι εργαζόμενοι προσπαθούσαν να πείσουν τον Μητροπολίτη να διασωληνωθεί, κάτι που ο ίδιος δεν επιθυμούσε σε καμία περίπτωση.
Ωστόσο λίγες ώρες αργότερα διασωληνώθηκε και μεταφέρθηκε στον Ευαγγελισμό.
Το απόγευμα της Πέμπτης οδηγήθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου μετά από επίμονες προτροπές των γιατρών του.
Δείτε επίσης: Μόσιαλος: «Επιτακτική ανάγκη ο εμβολιασμός για να μην αναγκαστούμε να κάνουμε διαλογή ασθενών» (vid)
- Ανατροπή στα προάστια του Παρισιού: Κλεμμένος πίνακας Πικάσο και 20 κιλά κάνναβης σε επιχείρηση των αρχών
- Επιδοτήσεις 5,33 ευρώ το κιλό για το κυνήγι λαγοκέφαλου στην Κρήτη και το Νότιο Αιγαίο
- Ανακαλύψεις από τους πάπυρους του Ερκολάνο: Νέα έργα του Φιλοδήμου αποκαλύπτονται μέσω τεχνητής νοημοσύνης
- Γιάννης Σγουρός: Υποψήφιος του ΠΑΣΟΚ στην Α Αθηνών μετά τη συνάντηση με τον Ανδρουλάκη
- Ενισχύσεις πυροσβεστικών δυνάμεων στον Ορχομενό για την καταπολέμηση της φωτιάς
![]()

