Ακρίβεια: Πτώση στις προσφορές και εκτόξευση τιμών στα σούπερ μάρκετ

Ακρίβεια: Πτώση στις προσφορές και εκτόξευση τιμών στα σούπερ μάρκετ

Ακρίβεια στα σούπερ μάρκετ: αύξηση τιμών και περιορισμός προσφορών επηρεάζει τους καταναλωτές στην Ελλάδα. Η εκρηκτική άνοδος της ακρίβειας έχει αρχίσει να γίνεται εμφανής στους καταναλωτές, οι οποίοι παρατηρούν μια δραματική μείωση των προσφορών στα σούπερ μάρκετ και μια εκτίναξη των τιμών των προϊόντων. Ο γενικός διευθυντής των ελληνικών σούπερ μάρκετ είχε προειδοποιήσει για σοκ που θα βιώσουν οι καταναλωτές από τον Μάρτιο. Αυτή η κατάσταση έχει ήδη αρχίσει να παρατηρείται, καθώς περιορίζονται σημαντικά οι προωθητικές ενέργειες όπως οι προσφορές τύπου 1+1 και οι εκπτώσεις της τάξεως του 25%.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, Απόστολος Ραυτόπουλος, δήλωσε ότι από τις 3 Ιανουαρίου 2025, τα σούπερ μάρκετ έχουν ξεκινήσει να αφαιρούν όχι μόνο τις προσφορές από τις βιομηχανίες αλλά και τις δικές τους προωθητικές ενέργειες, επιστρέφοντας στις αρχικές τιμές. Τα μακαρόνια που πριν κοστίζουν 77 λεπτά, τώρα πωλούνται προς 1,18 ευρώ, με τις αυξήσεις να κυμαίνονται από 30% έως 63% σε όλα τα προϊόντα.

Η κατάσταση αυτή δεν αφορά μόνο συγκεκριμένα προϊόντα, καθώς οι τιμές των γαλακτοκομικών, των αλλαντικών, και άλλων ειδών καθημερινής χρήσης έχουν σημειώσει σημαντική αύξηση. Οι ευρωπαϊκές οδηγίες αναγκάζουν τα σούπερ μάρκετ να εξαντλήσουν τις προσφορές τους μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2025, γεγονός που ενδέχεται να επιδεινώσει την ήδη τεταμένη κατάσταση στην αγορά.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play