<span id=seo_<a href=https://politic.
gr?p=1798507>meta>Αυτό το άρθρο εξετάζει πώς τα μεγάλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσπαθούν να περιορίσουν την παραπληροφόρηση στις αμερικανικές εκλογές. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, με την εκλογική διαδικασία να βρίσκεται επί θύραις, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Instagram της Meta, το TikTok, το X και το YouTube αντιμετωπίζουν προκλήσεις σχετικά με την παραπληροφόρηση. Η παραπληροφόρηση αυτή ενισχύεται από την άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης.
Οι ξένοι παράγοντες, όπως η Ρωσία, το Ιράν και η Κίνα, έχουν αναλάβει ρόλο στην εξάπλωση ψευδών πληροφοριών, ενώ το απεύθυνο της Meta δήλωσε ότι έχει επενδύσει περισσότερα από 20 δισεκατομμύρια δολάρια για την ασφάλεια των εκλογών. Η εταιρεία συνεργάζεται με ελεγκτές γεγονότων ενώ υποστηρίζει στρατηγικές για την προσβασιμότητα έγκυρων πληροφοριών στους χρήστες.
Αναφορικά με το TikTok, η εταιρεία επίσης επισημαίνει την πληροφόρηση που προέρχεται από αξιόπιστες πηγές, προσπαθώντας να καταπολεμήσει την παραπληροφόρηση και να προωθήσει την εκλογική ακεραιότητα. Το YouTube προγραμματίζει την υποστήριξή του προς τους χρήστες με πρόσβαση σε επίσημες πληροφορίες κατά την εκλογική περίοδο.