«Είναι πάρα πολύ σημαντική η σημερινή πρωτοβουλία, γιατί η κατάσταση είναι πραγματικά τραγική σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Η κυβέρνηση έχει τεράστιες ευθύνες. Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, οι αστικές συγκοινωνίες, έχουν εξελιχθεί πραγματικά σε υγειονομικές βόμβες και στην Αττική και γενικότερα. Ιδιαίτερα στην Αθήνα, που είναι και η πιο πολυπληθής πόλη, η πρωτεύουσα της χώρας, ο νόμος της Αττικής, επίσης, με εκατομμύρια εργαζόμενους να συνωστίζονται κυριολεκτικά σαν σαρδέλες καθημερινά σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς» δήλωσε ο γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, στη συγκέντρωση στο Σύνταγμα για τη Μέρα Δράσης στις Αστικές Συγκοινωνίες.
«Απαιτούμε εδώ και τώρα να παρθούν μέτρα, όπως είναι για παράδειγμα η πύκνωση όλων των δρομολογίων των Μέσων Μεταφοράς των Αστικών Συγκοινωνιών, ιδιαίτερα στις ώρες αιχμής, μαζικές προσλήψεις προσωπικού σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με μόνιμη σχέση εργασίας, ανανέωση και επισκευή όλου του στόλου ων οχημάτων. Και βεβαίως άμεσα μέτρα προστασίας και για τους εργαζόμενους του κλάδου, που υποφέρουν, αλλά και για τους επιβάτες, που βάζουν σε κίνδυνο τις ζωές τους» υπογράμμισε.
«Η κυβέρνηση εδώ και τώρα πρέπει να πάρει όλα αυτά τα μέτρα και άλλα που προτείνουν τα συνδικάτα, το ταξικά προσανατολισμένο εργατικό κίνημα, το ΠΑΜΕ. Το ΚΚΕ θα βρίσκεται μπροστά σε αυτόν τον αγώνα και μέσα στη Βουλή και έξω από αυτή στους δρόμους του αγώνα, έτσι ώστε να υλοποιηθούν εδώ και τώρα αυτά τα μέτρα» κατέληξε στη δήλωσή του ο κ. Κουτσούμπας.
«Κάνουμε την σημερινή κινητοποίηση, μία από τις πολλές παρεμβάσεις που έχουμε κάνει ιδιαίτερα αυτό το εξάμηνο που επικρατεί το πρόβλημα του covid19, παλεύοντας για να παρθούν ουσιαστικά μέτρα προστασίας των επιβατών και φυσικά των εργαζομένων. Μέτρα που όχι μόνο δεν έχουν παρθεί, παρά ελάχιστα και μάλιστα επικοινωνιακού τύπου, μέτρα τα οποία είναι μια κοροϊδία από την μεριά της κυβέρνησης» δήλωσε ο Χρήστος Γιάννης, εργαζόμενος στις Αστικές Συγκοινωνίες, στέλεχος του ΠΑΜΕ.
«Βασικό μέτρο είναι η πύκνωση των δρομολογίων, πράγμα που δεν συμβαίνει, δεν μπορεί να συμβεί γιατί δεν υπάρχει αγορά οχημάτων. Ο ονομαστικός στόλος λεωφορείων και τρόλεϊ ξεπερνάει τα 2500 (οχήματα), αλλά δυστυχώς βγαίνουν για δουλειά μόνο τα 850, στην καλύτερη περίπτωση τα 900, λόγω βλαβών και βεβαίως λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και φυσικά προσωπικού που θα τα επισκευάσει. Από την άλλη δεν υπήρξε κανένας σχεδιασμός για αγορά νέων οχημάτων και προσλήψεις. Και έρχεται αυτήν τη στιγμή η κυβέρνηση την ώρα που υπάρχει ταχεία αύξηση των κρουσμάτων ιδιαίτερα στην Αττική να πει ότι θα πάρω άμεσα μέτρα γιατί είμαι “ευαίσθητη” κυβέρνηση, να κάνω μια fast track πρόσληψη 600 εργαζομένων, την ώρα που υπολείπονται πάνω από 4000-5000 εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) και βεβαίως και μια συμφωνία και αυτή fast track με τα ΚΤΕΛ και ίσως με τουριστικά οχήματα ιδιωτικών επιχειρηματικών ομίλων για να εμπλακούν επιχειρηματικοί όμιλοι στα ΜΜΜ, διαχρονική προσπάθεια όλων των κυβερνήσεων ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ» πρόσθεσε.
«Με αυτήν την έννοια» υποστήριξε στη συνέχεια, «η κυβέρνηση δεν ενδιαφέρεται για την υγεία του ελληνικού λαού, αλλά μόνο για την κερδοφορία ορισμένων επιχειρηματιών, αυτό καταγγέλλουμε στον ελληνικό λαό και τους παρακαλούμε πολύ να μην κουνάνε το δάχτυλο στον ελληνικό λαό για μέτρα που δεν έχουν πάρει. Ο ελληνικός λαός έχει την πείρα από την κυβέρνηση της ΝΔ και στο παρελθόν και σήμερα, έχει την πείρα τι σημαίνει ιδιώτης στα ΜΜΜ, χειρότερη συγκοινωνία, ακριβότερο εισιτήριο, έχει την πείρα από αγώνες, εκεί τον καλούμε και γι’ αυτό σήμερα κορυφώνουμε τις κινητοποιήσεις των προηγούμενων ημερών με την παρέμβασή μας στο Υπουργείο Μεταφορών για να δούμε εκεί ποιος πρέπει να κουνάει το δάχτυλο σε ποιον».
Γ.Μ.